Nyttårsjenta' Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vi skal ja utdrikkingslag for veninna vår. Vi har bestemt hvilke "store" aktiviteter hun skal gjøre. Men, hvis det blir mye tid mellom de aktivitetene så trenger vi så morsomme ting å finne på. F.eks. skal vi la henne hakke løk på tid og den typen ting. Noen som kan komme med ideer på andre morsomme ting hun kan få gjøre??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motstander av "teite" utdrikningslag Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg var i et utdrikningslag hvor vi kjørte langt i buss, og det er jo ikke akkurat så festlig, og i tillegg kjente jo ikke alle hverandre fra før av. Så på bussturen, så hadde alle med seg en liten ting/presang som enten var kjøpt eller laget. Tingen representerte et minne fra denne personens kjennskap til hun som ble drukket ut. Så en etter en stod i midtgangen og fortalte sin historie om hvorfor man akkurat hadde valgt å gi denne tingen, og det var mange morsomme historier som bragte frem mye latter og moro. Er derimot sterkt i mot utdrikningslag hvor man "driter ut" den stakkars personen. Syns heller at man skal huske dagen som fin og morsom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsjenta' Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg var i et utdrikningslag hvor vi kjørte langt i buss, og det er jo ikke akkurat så festlig, og i tillegg kjente jo ikke alle hverandre fra før av. Så på bussturen, så hadde alle med seg en liten ting/presang som enten var kjøpt eller laget. Tingen representerte et minne fra denne personens kjennskap til hun som ble drukket ut. Så en etter en stod i midtgangen og fortalte sin historie om hvorfor man akkurat hadde valgt å gi denne tingen, og det var mange morsomme historier som bragte frem mye latter og moro. Er derimot sterkt i mot utdrikningslag hvor man "driter ut" den stakkars personen. Syns heller at man skal huske dagen som fin og morsom. Heeeeeeelt enig! Vi kommer ha en kjempekoselig dag sammen. Kun hyggelige og morsomme aktiviteter, så små ting som er artige å gjøre er det jeg vil ha tips på. Takk for ditt tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noami Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Male/tegne med tusj på kopper eller servise? som et minne fra kvelden, gjerne etter litt drikke? Ta gruppebilde for å lage enten bilde i ramme eller tskjorte eller noe lignende for bruden.. Ha iallefall noen til å ta masse bilder og senere samle det inn i et eget album med tekst til som feks overrekkes i bryllupet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg var i et utdrikningslag hvor vi kjørte langt i buss, og det er jo ikke akkurat så festlig, og i tillegg kjente jo ikke alle hverandre fra før av. Så på bussturen, så hadde alle med seg en liten ting/presang som enten var kjøpt eller laget. Tingen representerte et minne fra denne personens kjennskap til hun som ble drukket ut. Så en etter en stod i midtgangen og fortalte sin historie om hvorfor man akkurat hadde valgt å gi denne tingen, og det var mange morsomme historier som bragte frem mye latter og moro. Er derimot sterkt i mot utdrikningslag hvor man "driter ut" den stakkars personen. Syns heller at man skal huske dagen som fin og morsom. Ja, sånn var det i min ene venninnes utdrikningslag også. Det skulle helst være en ting man hadde laget selv, i alle fall ikke noe dyrt. Og alle hadde en eller annen morsom historie som bakgrunn for gaven. Det var særlig vellykket fordi det var venner fra 3-4 ulike miljøer som ikke kjente hverandre fra før der, så slik fikk alle litt mer innblikk i hennes liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forslag Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sette på en dansevideo og la henne danse en time.. Mens dere ser på. La henne renske jordbær. Lage en kake/dessert. Farge håret i en rosa farge som går bort etter en vask.... La henne sitte og se en barnefilm mens dere gjør noe annet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg var i et utdrikningslag hvor vi kjørte langt i buss, og det er jo ikke akkurat så festlig, og i tillegg kjente jo ikke alle hverandre fra før av. Så på bussturen, så hadde alle med seg en liten ting/presang som enten var kjøpt eller laget. Tingen representerte et minne fra denne personens kjennskap til hun som ble drukket ut. Så en etter en stod i midtgangen og fortalte sin historie om hvorfor man akkurat hadde valgt å gi denne tingen, og det var mange morsomme historier som bragte frem mye latter og moro. Er derimot sterkt i mot utdrikningslag hvor man "driter ut" den stakkars personen. Syns heller at man skal huske dagen som fin og morsom. I min krets er det så mange som har utdrikningslagsting å hevne at siste mann giftet seg hemmelig av redsel. De greide å hevne seg på han likevel. Morsomt? Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.