Gå til innhold

Et brev som ødela dagen min...


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

kom hjem etter en slitsom og deprimerende dag, så finner jeg et brev til meg fra universitet hvor det står at de har inndratt studieretten min. De mente at jeg ikke hadde tatt kontakt med instituttet etter 2003 og ikke hadde opparbeidet meg nok studiepoeng derfor var min studierett indratt.

Ble veldig opprørt og måtte ringe en hel del folk før jeg kom fram til han som skrev brevet og fikk forklart at jeg faktisk hadde sykemelding for to semestere og hadde vært i hyppig kontakt med instituttet ang sykemeldinger. Det hadde de ikke i datasystemet sitt derfor fikk jeg brev i posten. Enden på visa var at jeg bare skulle glemme hele greia.

hadde det bare vært så greit. Føler at dette brevet har ødelagt hele dagen for meg. kjenner fortsatt uroen i kroppen over å lese et sånt brev.

huff for en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Skjønner godt dagen din ble ødelagt.

En tåler lite i perioder hvis en ikke er bra psykisk..

Fikk en sms jeg for noen uker siden jeg, som ødla mange dager for meg+ at jeg vurderte å gi f.... i livet.

Men jeg er her enda og kommer meg vel over det.

Håper DU kommer over brevet du fikk og at det ordner seg for deg..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...