Gå til innhold

Manisk av Tolvon!!??


Gjest pirruetlaura

Anbefalte innlegg

Gjest pirruetlaura

Psyk vil ikke gi meg Tolvon da han mener dette kan gjøre meg manisk. Er han idiot? Jeg bruker jo Tolvon for å få sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du bipolar?

Tror man kan bli manisk av tolvon dersom man er disponert for bipolar lidelse.

Men, jeg tror det må litt høyere doser til enn de 10-30 mg det er vanlig å bruke for søvn? Er slettes ikke sikker. Kanskje NHD kan svare deg.

Selv bruker jeg mellom 10 og 30 mg tolvon på kvelden for å få sove. Sover som regel godt jeg, men merker samtidig veldig økt energi på dagen (jeg er ikke bipolar, tror jeg..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Tolvon selv som sovepiller, men DE FUNKER IKKE I DET HELE TATT! Det eneste Tolvon gjorde meg meg var at jeg spiste og spiste og la på meg 10 kG mens jeg gikk på dem. Ikke ble jeg manisk heller,

Nå får jeg Imovane for å sove og de funker faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...