Gå til innhold

Ekkel opplevelse i natt

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Nei samme her - det med drømme-psykologien altså.

Men jeg sliter noe fryktelig med det enda i perioder, for "vettet" kobler ut samtidig. Og det er nesten alltid edderkopper, enda jeg overhodet ikke er redd edderkopper eller noe.

I natt fikk jeg knapt sove før kl 06 fordi jeg stadig så disse ENORME edderkoppene sitte rundt på veggene, på puta osv .. og måtte jo liiiste meg frem for å slå på lyset for å kunne se nærmere på dem/fange dem. Men når jeg har våknet såpass at jeg får på lyset forsvinner de. Våkner og roter rundt i senga etter de edderkoppene, ser dem springe over puta etter at jeg har flyttet meg. Ekkelt. Det er jo aldri noe der.

Fornuften trår desverre ikke inn og forteller meg at så store edderkopper ikke finnes her (om det er av den store typen), eller at jeg ikke kunne sett dem så klart i mørket osv.

Slitsomt.

Utenom edderkopper har jeg hatt både ugler og enorme slanger i senga :P

Heldigvis er det ikke så ofte jeg opplever søvnparalyse lenger, for det skremte meg nesten fra sans og samling.

Det høres fryktelig slitsomt ut, og jeg vet ikke helt hvordan man kan lære noe å snakke til seg selv i søvne heller. Det var noe som kom etterhvert.Og jeg har heldigvis ikke opplevd dyr i senga og slikt, men hørt at folk snakker, går rundt meg. Det verste er liksom å ikke greie å våkne.

Men det er sjelden jeg har det egentlig nå. I tenåra var det verst.

Fortsetter under...

lalala1365380457
Skrevet

Usj, jeg må sikkert vente til i morgen jeg da... Skal på jobb i natt. :)

ser ikke ut som vi får vite det =/

Skrevet

Jeg opplevde noe som høres ut som akkurat det samme! Men det er kanskje 9 år sida nå. Jeg vet hva det var, og det var ikke hyggelig... men det har med tro å gjøre! Derfor skriver jeg ikke noe mer om det her, med mindre du/dere vil høre hva jeg opplevde. Men da trenger jeg repsons!

Jeg vil gjerne høre, er veldig interessert i paranormale opplevelser.

Hvis det er det du snakker om.

Ang søvnparalyse så har jeg hatt det kun én gang, heldigvis uten hallusinasjoner.

Skrevet

ser ikke ut som vi får vite det =/

Får vel bare leve i uvisshet, da. :)

Gjest ekkelt ja
Skrevet

Jeg opplevde noe som høres ut som akkurat det samme! Men det er kanskje 9 år sida nå. Jeg vet hva det var, og det var ikke hyggelig... men det har med tro å gjøre! Derfor skriver jeg ikke noe mer om det her, med mindre du/dere vil høre hva jeg opplevde. Men da trenger jeg repsons!

Min tro går ut bl.a.på at man alltid må velge hva man ønsker å gi livet sitt til. I mitt tilfelle hadde jeg i og for seg valgt, men hadde problemer med å virkelig gi meg hen. Mange ting i fortiden var med på å holde meg tilbake, så jeg greide liksom aldri å gjøre et "clean break".

En natt opplevd jeg at det jeg prøvde å legge bak meg personifiserte seg i en svart, klam skikkelse som forsøkte å innta hele meg. Det begynte som en drøm, der denne svarte skikkelsen ventet på meg bak en dør som stod på gløtt, men drømmen gikk over til virkelighet i det jeg våknet og oppdaget at skikkelsen var virkelig, "han" var over meg, føltes som han prøvde å kvele meg og stemmen sa at den ikke hadde noen intensjon om å forlate meg, og at jeg ikke ville bli kvitt den.

Jeg skriver mer om hvem denne skikkelsen er en annen kveld. Følg med og kommenter gjerne underveis hvis dere vil!

M.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...