Gå til innhold

lurt å hoppe på ny mulig fiasko?


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

Jeg fortalte tidligere at jeg hadde fått sparken fra praksisplassen min

Har hatt sommerjobb et sted for mange år siden og trivdes utrolig godt. Masse unge som jobber

der og fint miljø.

Jeg ringte de bare for moroskyld . så fikk jeg snakke med en mann som var veldig positiv og kjente til det med praksisplasser veldig godt. Og at jeg godt kunne få prøve meg.. HAn spurte hvor mye jeg ville jobbe og da sa jeg halv stilling..kanskje 2-3 dager i uka..

Er jeg gal hvis jeg hiver meg på det tilbudet ? Kanskje jeg burde være litt mer forsiktig før jeg hiver meg på noe nytt?

har lyst på den praksisplassen egentlig og tror jeg fikser 2-3 ganger i uka greit. Også ligger det bare fem-10 minutter unna meg.. Han sa han måtte snakke med noen andre da. Og at hvis jeg skulle begynne der måtte jeg få skikkelig oppfølging og sånt. Kan godt hende han ringer og sier jeg ikke får den. men er en mulighet da

hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var det som gjorde at det ikke fungerte på den forrige praksisplassen?

Kanskje det er lurt å ha kortere dager, i alle fall i starten?

Det at det er i nærheten av der du bor, og at du har jobbet der tidligere med god erfaring gir deg jo en trygghet i utgangspunktet som du ikke hadde på den forrige praksisplassen. Eller?

Og så vil du antagelig få god oppfølging hvis du får plass der.

Masse lykke til. Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...