Gå til innhold

Nå øker fartsgrensene....

Goliath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest synder hver dag

Hadde de enda gjort det på veiene våre også ..... 110 - 120 er gjennomsnittsfarten min spesielt på morgenene ..... her er høyeste grensen 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange 60 kjørere som er i mot dette. De tror at dette er livfarlig fordi de selv har null peiling på alt som har med bil og fart å gjøre og dermed tror at alle andre er like dårlige til å kjøre.

Det er få steder veiene er for dårlig til å ikke heve farten, tenkte da på hovedveier fra 80 og oppover. Det er alle de gnomene bak rattet som holder på med alt annet enn bilkjøring, som er farlige, ikke veiene. Det kjøres uten lys, og blinklys, kjøres altfor sakte som igjen fører til farlige forbikjøringer. Det fikles med mb, cd-spillere, holder for kort avstand, snakker med passasjerene så de ikke følger med osv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange 60 kjørere som er i mot dette. De tror at dette er livfarlig fordi de selv har null peiling på alt som har med bil og fart å gjøre og dermed tror at alle andre er like dårlige til å kjøre.

Det er få steder veiene er for dårlig til å ikke heve farten, tenkte da på hovedveier fra 80 og oppover. Det er alle de gnomene bak rattet som holder på med alt annet enn bilkjøring, som er farlige, ikke veiene. Det kjøres uten lys, og blinklys, kjøres altfor sakte som igjen fører til farlige forbikjøringer. Det fikles med mb, cd-spillere, holder for kort avstand, snakker med passasjerene så de ikke følger med osv, osv.

Det går i hvert fall den rette veien, og det er jo noe.

Men jeg er enig med NAF som hadde sett at de gikk enda noe lenger.

Så spørs det hvor realistisk det er dah...

I hvert fall så lenge SkogsHOLM sitter der hun gjør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig SkogsHOLM...:-)

Hehe! Skogshorn er fjellet vi ser og av og til går opp på (lang tur) når vi er på hytta i Valdres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Skogshorn er fjellet vi ser og av og til går opp på (lang tur) når vi er på hytta i Valdres.

Har flydd paraglider fra Skogshorn, så det er nok der leifen snek seg inn i vokabularet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flydd paraglider fra Skogshorn, så det er nok der leifen snek seg inn i vokabularet:-)

Ja, sånn kan det gå.

Sikkert kjempeflott med paraglider fra Skogshorn.

Men du ville vel ikke helt fått tatt av om det var fra Skogsholm du skulle "ut fra". *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i hvert fall den rette veien, og det er jo noe.

Men jeg er enig med NAF som hadde sett at de gikk enda noe lenger.

Så spørs det hvor realistisk det er dah...

I hvert fall så lenge SkogsHOLM sitter der hun gjør.....

Liker Skogsholm jeg - har tilbrakt to dager med henne, og hun er MYE flottere enn hun blir fremstilt i media. Jeg var skeptisk før jeg traff henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, selv norske politikere må følge med inn i et nytt årtusen. I Frankrike kjørte vi lovlig i 130 på veier der gruslagte sideveier poppet ut av krattet for hver kilometer bortover. Her må du nesten søke departmentet for å kjøre ut på motovei kl. A med tre kilometer rennafart.

Men i enden kan du gi dæ fan på at en eller annen jævla bonde står og nøler og fiser, ikledd en tilårskommen riskoker.

*knurr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn kan det gå.

Sikkert kjempeflott med paraglider fra Skogshorn.

Men du ville vel ikke helt fått tatt av om det var fra Skogsholm du skulle "ut fra". *S*

Skulle jeg "ut fra" Skogsholm, så kan det vel hende at det hadde motivert til god "rennefart" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Skogsholm jeg - har tilbrakt to dager med henne, og hun er MYE flottere enn hun blir fremstilt i media. Jeg var skeptisk før jeg traff henne...

Jeg har faktisk tilbragt en dag med henne (på motorsykkel).

Hun gav et "så der" inntrykk den gang, men senere har jeg blitt skuffet over hvor lite hun faktisk har forstått (eventuelt hvor lite hun tør....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...