Goliath Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Endelig har Veidirektoratet (og Skogshorn?) tatt til fornuften. http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article377676.ece Husker det var mye motstand mot dette her på DOL tidligere, men nå går det i hvert fall i riktig retning i RL:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synder hver dag Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hadde de enda gjort det på veiene våre også ..... 110 - 120 er gjennomsnittsfarten min spesielt på morgenene ..... her er høyeste grensen 80 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mange 60 kjørere som er i mot dette. De tror at dette er livfarlig fordi de selv har null peiling på alt som har med bil og fart å gjøre og dermed tror at alle andre er like dårlige til å kjøre. Det er få steder veiene er for dårlig til å ikke heve farten, tenkte da på hovedveier fra 80 og oppover. Det er alle de gnomene bak rattet som holder på med alt annet enn bilkjøring, som er farlige, ikke veiene. Det kjøres uten lys, og blinklys, kjøres altfor sakte som igjen fører til farlige forbikjøringer. Det fikles med mb, cd-spillere, holder for kort avstand, snakker med passasjerene så de ikke følger med osv, osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Mente selvfølgelig SkogsHOLM...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Mange 60 kjørere som er i mot dette. De tror at dette er livfarlig fordi de selv har null peiling på alt som har med bil og fart å gjøre og dermed tror at alle andre er like dårlige til å kjøre. Det er få steder veiene er for dårlig til å ikke heve farten, tenkte da på hovedveier fra 80 og oppover. Det er alle de gnomene bak rattet som holder på med alt annet enn bilkjøring, som er farlige, ikke veiene. Det kjøres uten lys, og blinklys, kjøres altfor sakte som igjen fører til farlige forbikjøringer. Det fikles med mb, cd-spillere, holder for kort avstand, snakker med passasjerene så de ikke følger med osv, osv. Det går i hvert fall den rette veien, og det er jo noe. Men jeg er enig med NAF som hadde sett at de gikk enda noe lenger. Så spørs det hvor realistisk det er dah... I hvert fall så lenge SkogsHOLM sitter der hun gjør..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mente selvfølgelig SkogsHOLM...:-) Hehe! Skogshorn er fjellet vi ser og av og til går opp på (lang tur) når vi er på hytta i Valdres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hehe! Skogshorn er fjellet vi ser og av og til går opp på (lang tur) når vi er på hytta i Valdres. Har flydd paraglider fra Skogshorn, så det er nok der leifen snek seg inn i vokabularet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mente selvfølgelig SkogsHOLM...:-) Hun har horn i panna, så det passer bedre med Skogshorn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har flydd paraglider fra Skogshorn, så det er nok der leifen snek seg inn i vokabularet:-) Ja, sånn kan det gå. Sikkert kjempeflott med paraglider fra Skogshorn. Men du ville vel ikke helt fått tatt av om det var fra Skogsholm du skulle "ut fra". *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det går i hvert fall den rette veien, og det er jo noe. Men jeg er enig med NAF som hadde sett at de gikk enda noe lenger. Så spørs det hvor realistisk det er dah... I hvert fall så lenge SkogsHOLM sitter der hun gjør..... Liker Skogsholm jeg - har tilbrakt to dager med henne, og hun er MYE flottere enn hun blir fremstilt i media. Jeg var skeptisk før jeg traff henne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tja, selv norske politikere må følge med inn i et nytt årtusen. I Frankrike kjørte vi lovlig i 130 på veier der gruslagte sideveier poppet ut av krattet for hver kilometer bortover. Her må du nesten søke departmentet for å kjøre ut på motovei kl. A med tre kilometer rennafart. Men i enden kan du gi dæ fan på at en eller annen jævla bonde står og nøler og fiser, ikledd en tilårskommen riskoker. *knurr* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ja, sånn kan det gå. Sikkert kjempeflott med paraglider fra Skogshorn. Men du ville vel ikke helt fått tatt av om det var fra Skogsholm du skulle "ut fra". *S* Skulle jeg "ut fra" Skogsholm, så kan det vel hende at det hadde motivert til god "rennefart" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Liker Skogsholm jeg - har tilbrakt to dager med henne, og hun er MYE flottere enn hun blir fremstilt i media. Jeg var skeptisk før jeg traff henne... Jeg har faktisk tilbragt en dag med henne (på motorsykkel). Hun gav et "så der" inntrykk den gang, men senere har jeg blitt skuffet over hvor lite hun faktisk har forstått (eventuelt hvor lite hun tør....). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.