Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!Fatter ikke hva det kan være. har litt hode pine (hører til det sjeldne, men har ofte press på øyene, bruker briller, synes det hjelper), men plages av vond lukt i nesa, lukter liksom dritt. kommer hvergang jeg ligger ned, eller bøyer meg framover eller løfter tungt. selve luktesansen er blitt dårligere, føler meg tett i nesen men er likosm ikke det. kan puste fint ut og inn. (hvis du skjønner) har misstanke om bihule betennelse. men kan man ha det så lenge da ?? hatt det i en god stund nå. ellers føler jeg meg aldri utvilt. er liksom sliten. har vært sykmeldt, men det hjelper ikke. er sår i halsen om morgen. løser dette med par kopper te, og noen kopper kaffe når jeg kommer på jobb.trener 2 gang i uka, og jobben er veldig fysisk belastet. så aktivitet har jeg daglig. men har liksom stangnert når det gjelder kondisjon. har fått på hvist noe galt med hjertet, men dem vet ikke hva. hvis jeg kjører ekg så får dem fram at jeg har hatt ett innfark. noe jeg selv mener er umulig. har vært i tromsø på forskjellige utredninger hos lungespesialist og hjertespesialist, men ikke noe er blitt bedre. men det som plager meg mest er denne vonde lukta og slappheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181877-hode-pine-vondlukt-i-nesa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er en nokså komplisert historie du beskriver og jer har selvfølgelig ingen sjanse til å si noe om den eventuell hjerteinfarkt, eller andre kroniske sykdommer. Jeg kan bare nevne at det hender at en får et lite hjerteinfarkt (som kan påvises senere) uten de karakteristiske symptomer. Dine symptomer fra nesen kan være forandringer i slimhinnen som kan bli utløst av forskjellige årsaker. Bakterier kan forårsake slike infeksjoner, og det hender at vond lukt er eneste symptom. Av andre ting kan vær kjemikalier eller gasser. Jeg ville gå til en øre-nese-hals spesialist som kan se på slimhinnene dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...