Gå til innhold

støtte om fjerning av fett og løshud

Anbefalte innlegg

anne231365380850

Jeg er alenemor på 23 år. Har datter på snart 2. Min vekt før graviditeten lå på 51-53 kg. Gikk opp 20 kg med datteren min. Sitt igjen med 10 av dem. God del fett og løshud på magen. Dette plager meg veldig. Blir så deprimert at det har fått meg til å skade meg selv pga missfornøye osv. (jeg sluttet med selvskading da jeg ble gravid, men nå har det kommet tilbake pga utseende) Er det mulig å få dekket kostnadene for å få fjernet det? Har ikke arbeid og får ikke opp lån selv. Noen som vet om jeg kan få dekket alt eller noe?

Fortsetter under...

Jeg vet ikke mye om støtte til fjerning av hud. Men jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med helsevesenet snarest og få hjelp med selvskadingsproblematikken, uavhengig av om du får støtte eller ikke. Du må få hjelp til å finne andre måter å håndtere stress på. Du skylder deg selv, og ikke minst barnet ditt dette. Jeg håper inderlig du tar kontakt med fastlege og psykolog. Lykke til! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...