Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• favn

5

• muriel

4

• Lurveline

4

Ånei, malun! Du må ikke forsvinne fra dol, kan du ikke bare ta en pause og komme tilbake igjen?

Vi er mange som vil savne deg om du blir borte.

Skjønner godt at du ikke orker kjøret på adopsjon, jeg så jo noen av de tingene vedkommende presterte å skrive til deg. Det var langt, langt over streken. Vet ikke hva som må til for å stoppen denne personen.

Men jeg ville nå ønske at du fortsatte på dol, om ikke annet så på de andre forumene (om du ikke vil være aktiv på adopsjon for å unngå å måtte forholde deg til vedkommende)?

Oppmuntrende hilsen fra

Det synes jeg er fryktelig trist, malun. Har fulgt med litt på adopsjonsforumet over tid og sett hva nutcasen kommer opp med.

Ikke la deg knekke av en fullstendig skrullete tulling som tydeligvis er ute på permisjon fra et eller annet asyl.

Håper å se deg her snart igjen.

Nei, så trist da! Men skjønner, jeg har også sett hvordan han har herjet i det siste - igjen...

Håper noen kan få satt en stopper for plageånden... Og du har nok rett, det virker som om anmeldelse er eneste vei å gå, alt annet preller av som vann på gåsa...

Håper du kan komme tilbake senere! Lykke til uansett, med adopsjonen og livet for øvrig!

Annonse

Gjest Snoopy83

Nei, så trist da! Men skjønner, jeg har også sett hvordan han har herjet i det siste - igjen...

Håper noen kan få satt en stopper for plageånden... Og du har nok rett, det virker som om anmeldelse er eneste vei å gå, alt annet preller av som vann på gåsa...

Håper du kan komme tilbake senere! Lykke til uansett, med adopsjonen og livet for øvrig!

Det er ikke meg.

Nei, Malun.

Plis, ikke gå. Jeg har lest sjikaneinnleggene, og slikt er utrolig dårlig oppførsel.

Det er lett å si at man skal heve seg over slike, det er ikke til å unngå at det sårer.

Men ikke bli borte for godt - vær så snill? Ta ev. en pause, kom innom på andre forum og skriv fortsatt.

Det er alltid like trist når kjente nick kommer med slike avskjedsmeldinger, ikke la dette bli en slik også ...?

Gjest Flystripa

Det er så synd at enkelte skal få ødelegge doktoronline sånn som dette. Vi har jo noen som kommer med oppgulp på andre fora her inne også.

Dol er ikke det det en gang var, det er sikkert.

Jeg ønsker dere lykke til i prosessen, og jeg håper virkelig at du snart kommer tilbake :)

Gjest Snoopy83

Det er så synd at enkelte skal få ødelegge doktoronline sånn som dette. Vi har jo noen som kommer med oppgulp på andre fora her inne også.

Dol er ikke det det en gang var, det er sikkert.

Jeg ønsker dere lykke til i prosessen, og jeg håper virkelig at du snart kommer tilbake :)

Meg?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...