Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det?

Jeg har ikke inntrykk av at du er identisk med den som har plaget malun. Men jeg har ikke fotfulgt deg, så om du har sagt noe som har vært egnet til å såre, så...?

Skjønner bare ikke hvorfor du tror det handler om deg, det er jo en annen det siktes til her.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• favn

5

• muriel

4

• Lurveline

4

Gjest Snoopy83

Jeg har ikke inntrykk av at du er identisk med den som har plaget malun. Men jeg har ikke fotfulgt deg, så om du har sagt noe som har vært egnet til å såre, så...?

Skjønner bare ikke hvorfor du tror det handler om deg, det er jo en annen det siktes til her.

Jeg har problemer

ShitDiddelyDo

Nå må du gi deg. Du skal naturligvis ikke signe ut. Ikke for godt.

Men dol-administrasjonen burde igjen tenke tanker vedrørende det nåværende registreringssystemet, for denne fyren har vel herjet nå i flere år.

Håper du kommer tilbake - raskt.

ShitDiddelyDo

Nå må du gi deg. Du skal naturligvis ikke signe ut. Ikke for godt.

Men dol-administrasjonen burde igjen tenke tanker vedrørende det nåværende registreringssystemet, for denne fyren har vel herjet nå i flere år.

Håper du kommer tilbake - raskt.

Som den eneste mannlige blondinen må jeg bare få ønske maskinen din god bedring. :)

Annonse

bugge -jenta

Så trist at en slik "figur" skal få skjøvet deg bort. Det er jo vedkommende som skal bort.

Jeg leste også innleggene og synes de var så langt over streken at jeg ikke husker noe av det han sa.

Merkelig, men sant. Det var meg så uvedkommende, og jeg tenkte bare på hvorfor slike mennesker er slik.

Gjør som de andre sier , gå inn på åpent og andre forum. Du ser hvor mange som ønsker deg her, og liker innleggene dine.

Vh bugge

ShitDiddelyDo

Så trist at en slik "figur" skal få skjøvet deg bort. Det er jo vedkommende som skal bort.

Jeg leste også innleggene og synes de var så langt over streken at jeg ikke husker noe av det han sa.

Merkelig, men sant. Det var meg så uvedkommende, og jeg tenkte bare på hvorfor slike mennesker er slik.

Gjør som de andre sier , gå inn på åpent og andre forum. Du ser hvor mange som ønsker deg her, og liker innleggene dine.

Vh bugge

Hvilke innlegg er det snakk om?

*Nysgjerrig*

Jeg er ikke så bevandret inne på adopsjon, men har fått med meg navnet til denne fyren.

Gjest M.Angelica

*Nysgjerrig*

Jeg er ikke så bevandret inne på adopsjon, men har fått med meg navnet til denne fyren.

Jeg tror de flest er sletta.. Heldigvis..

De var ganske så ufine. Dro fram masse ting malun hadde skrevet før og satte de inn i en helt annen sammenheng. ++

Gjest baremei

Uffda, det var trist!! Vil ikke miste deg her på dol!! Du er for god,med masse kunnskaper og alltid gode råd på lur. Men forstår jo at du plages av denne psykopatiske idioten som herjer vilt på adopsjonsforum. Det burde da gå an å stenge ham ute fra dol på et vis?!?

bugge -jenta

*Nysgjerrig*

Jeg er nesten sikker på at hele innlegget ble slettet, og bra var det.

Takk og lov at han ikke beveger seg på psykiatri. Forresten, vi har ikke slike galninger på psykiatri.

ShitDiddelyDo

Jeg tror de flest er sletta.. Heldigvis..

De var ganske så ufine. Dro fram masse ting malun hadde skrevet før og satte de inn i en helt annen sammenheng. ++

Utrolig at sånne folk får herje,

Som sagt: Dol burde gjøre noe med registreringssystemet sitt. Bugge-jenta er tross alt inne på noe: Det er godt den slags galninger ikke herjer på psykiatri. Men det er sikkert bare et tidsspørsmål før en eller annen slår til der også.

Derfor burde dol gjøre noe.

Gjest M.Angelica

Som sagt: Dol burde gjøre noe med registreringssystemet sitt. Bugge-jenta er tross alt inne på noe: Det er godt den slags galninger ikke herjer på psykiatri. Men det er sikkert bare et tidsspørsmål før en eller annen slår til der også.

Ja sant! De får jo til å stenge folk ute på andre forum. Skjønner ikke hvorfor de ikke har et bedre system her..

Annonse

hare1365380455

Har du forslag til hva de kan gjøre?

Gjest ulike nick er best

Jeg tror dette egentlig handler om sjokket over å oppdage hvor lite anonym man er på nettet. Skriver ett innlegg nu og da og tar med personlige ting, og folk som har tid og interesser pusler det sammen til en profil som kan få enhver til å få sjokk.

Her er det ikke stuerent å bruke ulike nick, da må det bli sånn.

Folkens, våkn opp og slutt å vær naiv, tro ikke dette er en klubb med bestevenner, dette er internett hvor alle har tilgang. Dere outer daglig dere selv og deres nærmeste, og alt dere skriver blir brukt for det det er verd.

Jeg tror dette egentlig handler om sjokket over å oppdage hvor lite anonym man er på nettet. Skriver ett innlegg nu og da og tar med personlige ting, og folk som har tid og interesser pusler det sammen til en profil som kan få enhver til å få sjokk.

Her er det ikke stuerent å bruke ulike nick, da må det bli sånn.

Folkens, våkn opp og slutt å vær naiv, tro ikke dette er en klubb med bestevenner, dette er internett hvor alle har tilgang. Dere outer daglig dere selv og deres nærmeste, og alt dere skriver blir brukt for det det er verd.

"Dere outer daglig dere selv og deres nærmeste, og alt dere skriver blir brukt for det det er verd."

Er det noen her inne som virkelig har behov for å bruke det jeg skriver her, så værsågo for meg!;o)

Neiiii...ikke gå! *hulk*

Men seriøst, skjønner godt at du reagerer, og det er jo et tankekors, - gærningene finnes der ute... :o/

Ikke noe Webbisen kan gjøre heller? Med IP-nummer og sånn?

Kommer til å savne deg! Lykke til med det nye barnet og alt annet!

:-)

Uff, så ekkelt for deg. Skjønner deg godt, jeg trakk meg selv etter gal manns idioti (men kom altså tilbake, som du ser...).

Må bare si som andre sier, hev deg over det, du vet godt hvem du er og hva du er.

For øvrig er det besynderlig at ikke Webmaster & co har metoder for å forhindre at de samme skrullingene går igjen og igjen og igjen...

Lykke til, malun, jeg har bare hatt positivte opplevelser med deg på dol - du er oppegående og imøtekommende. Alltid. Håper du kommer tilbake når du har fått dette på avstand :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...