Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• favn

5

• muriel

4

• Lurveline

4

Annonse

ShitDiddelyDo

Har du forslag til hva de kan gjøre?

Ja, men de hører ikke på meg.

De burde lære av andre nettsteder. Forum hvor man må registrere seg med en gyldig e-postadresse (ikke hotmail, msn, eller den slags - men en adresse som kan spores til brukeren), eller et mobilnummer.

Ja, men de hører ikke på meg.

De burde lære av andre nettsteder. Forum hvor man må registrere seg med en gyldig e-postadresse (ikke hotmail, msn, eller den slags - men en adresse som kan spores til brukeren), eller et mobilnummer.

Enkelte kan jo ha mobilen registrert på andre og da blir det kanskje feil person som får skylda, om noen er stygge i munnen her på dol;o)

ShitDiddelyDo

Enkelte kan jo ha mobilen registrert på andre og da blir det kanskje feil person som får skylda, om noen er stygge i munnen her på dol;o)

Jo, og den måten å gjøre det på er heller ikke 100 % sikker. Men den er i hvert fall 99 % sikrere enn den metoden de benytter seg av for å registrere nå.

Det er jo i såfall en risk man også løper hvis man har en e-post adr. registrert på seg, som andre har tilgang til. Og det må være en kalkulert risk.

"..................................."

Annonse

Håper virkelig du leser dette, Malun.

Jeg har skrevet opp og ned om dette både til Webbis og på DOL - du er ikke den første, og blir ikke den siste som ønsker å melde seg ut pga denne personen.

Men det er NETTOPP det han vil!!!

Teoretisk sett: Hvis adopsjonsforumet mister sine seriøse brukere, så får han fritt spillerom til å spre de forkvaklede meningene sine, forkledd som (mer eller mindre) sakkyndig ekspertise.

Ikke la dette skje!!! Det gjelder oss som adoptivforeldre, og aller mest barna våre.

Det er tross alt ikke SÅ lenge siden han kom med påstander om at kinesiske adoptivbarn er kidnappet - stjålet fra sine biologiske foreldre, og solgt til griske, rike wanna-be-foreldre i Vesten. Og til og med kom med sine "adopsjonssex-teorier"(!!)

Dette (og andre mer eller mindre fordekte oppspinnshistorier) er ondsinnet vrøvl som ikke skal få skade mine barn. Dette er holdninger som MJ ikke skal få plante i mennesker som ikke er fullt så inne på adopsjon som vi på forumet er. Jeg vil gjøre det jeg kan for å spre informasjon, så mine døtre skal slippe å møte disse påstandene forkledd som fakta. Denne personen må ikke få forfekte sine meninger uten motbør!

Selvsagt er det ingen som kan bestemme over deg, om du skal bli eller gå. La heller ikke denne figuren tvinge deg bort.

Hver gang han leser en melding av denne typen, så fryder han seg.

*klem*

(...og det er IKKE det at jeg ikke forstår deg..!)

Om dere ikke hadde vært så desperat hårsåre, hadde han sluttet.

Dere opptrer som perfekte mobbe-offer, og gjør alt det riktige for å få han til å fortsette.

Er det ikke mulig å endre reaksjonsmønster?

Se innlegget mitt rett under her.

Går ut fra at du også hadde reagert hvis han fritt kunne få spre påstander om at DU hadde vært delaktig i å "rive barnet fra dets ekte foreldre" (sitat) og i å "importere" barn i den hensikt å benytte dem som sexleketøy.

Gjest perfekte mobbeoffer

Se innlegget mitt rett under her.

Går ut fra at du også hadde reagert hvis han fritt kunne få spre påstander om at DU hadde vært delaktig i å "rive barnet fra dets ekte foreldre" (sitat) og i å "importere" barn i den hensikt å benytte dem som sexleketøy.

Noen har ikke injurierende kraft.

Husk det!

Noen har ikke injurierende kraft.

Husk det!

For all del, men adopsjon og -regler er ukjent leide for de fleste her til lands.

Jeg syns det må være en selvfølge at mine barn skal kunne slippe at det spekuleres i hvorvidt de ble kidnappet for at jeg skulle kunne kjøpe dem og siden evt. misbruke dem.

Det er slike ting denne personen sprer. For min egen del gir jeg faen, men jeg har som sagt barn som har nok å hanskes med, om ikke denne tullingen skal få spre desinformasjon i tillegg.

Og bare så det er sagt: Jeg svarer sjelden eller aldri på innleggene mine, men sender mail direkte til Webbis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...