Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg håper du blir malun. Trist at en idiot skal få lov til å herje rundt når man er i en så sårbar situasjon. Jeg kan ikke gi deg noe annet råd enn å ignorere kreket. Vi på dol burde generelt sett la vær å svare disse idiotene som kun er ute etter å kaste dritt, og heller be webbis slette innleggene hans/hennes.

Uansett Malun.. kjempe lykke til med adop.prosessen videre!

-jeg vil savne dine brillefine innlegg...(!) :)

Kom tilbake.

hilsen

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• favn

5

• muriel

4

• Lurveline

4

Gjest det er nok verre enn som så

Om dere ikke hadde vært så desperat hårsåre, hadde han sluttet.

Dere opptrer som perfekte mobbe-offer, og gjør alt det riktige for å få han til å fortsette.

Er det ikke mulig å endre reaksjonsmønster?

Når fyren begynner å forfølge folk også utenfor DOL, så dreier det seg nok om litt mer enn hårsårhet.

Er ikke ålreit med telefonoppringninger og mailer på privatadressen med trusler.

Takk for alle spennende innlegg fra deg. Du er av de som vil bli savnet her inne. Selv får jeg litt å tenke på gjennom dette, og er blitt enda mer resevert på dol enn tidligere. Det har jeg gradevis blitt med årene, men enda et skritt videre. Lykke til, malun, og takk for hyggelige møter!

Mvh

Gjest det er nok verre enn som så

Hvordan har han funnet privatadressen til noen på DOL?

Vi snakker om en person som gidder litt ekstra. Noen har han klart å spore opp telefonnr til, andre har han klart å finne mailadressen på. Andre klarer han ikke å finne, så dem nøyer han seg med å forfølge her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...