Gå til innhold

"Telefon begrenset"

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Har fått nytt sim-kort, og da jeg satte i det nye sim-kortet i tlf, så står det "Telefon begrenset" på displayet. Hva gjør jeg for å få det nye sim-kortet til å fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Calóni

Det høres ut som om telefonen din er bundet til et bestemt nettverk. Kjøpte du den i sånn 'pakke' hvor det fulgte med et annet simkort enn det du prøver å sette inn i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om telefonen din er bundet til et bestemt nettverk. Kjøpte du den i sånn 'pakke' hvor det fulgte med et annet simkort enn det du prøver å sette inn i den?

Har skifta nettverk til NetCom. Hadde TeleNor før.

Jeg overtok telefonen fra noen andre, så jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Har skifta nettverk til NetCom. Hadde TeleNor før.

Jeg overtok telefonen fra noen andre, så jeg vet ikke..

Da ville jeg nok hørt med dem...har du kjøpt den av vedkommende? Kjenner du h*n fra før?

Om du har kjøpt den, og h*n ikke har opplyst deg om ev. sperrer på telefonen bør du kreve å få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg nok hørt med dem...har du kjøpt den av vedkommende? Kjenner du h*n fra før?

Om du har kjøpt den, og h*n ikke har opplyst deg om ev. sperrer på telefonen bør du kreve å få pengene tilbake.

Fikk den av broren min. Skal høre med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan telefonen være låst til en annen operatør enn du har ditt abbonement gjennom?

Noen av telefonene er ofte låst i en viss periode på grunn av at operatørene sponser tlf. Er perioden for dette gått ut så får du jo koden hos selskapet. Men du kan jo alltids forsøke unlock.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...