Gjest this is a signature Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har fått nytt sim-kort, og da jeg satte i det nye sim-kortet i tlf, så står det "Telefon begrenset" på displayet. Hva gjør jeg for å få det nye sim-kortet til å fungere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det høres ut som om telefonen din er bundet til et bestemt nettverk. Kjøpte du den i sånn 'pakke' hvor det fulgte med et annet simkort enn det du prøver å sette inn i den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det høres ut som om telefonen din er bundet til et bestemt nettverk. Kjøpte du den i sånn 'pakke' hvor det fulgte med et annet simkort enn det du prøver å sette inn i den? Har skifta nettverk til NetCom. Hadde TeleNor før. Jeg overtok telefonen fra noen andre, så jeg vet ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har skifta nettverk til NetCom. Hadde TeleNor før. Jeg overtok telefonen fra noen andre, så jeg vet ikke.. Da ville jeg nok hørt med dem...har du kjøpt den av vedkommende? Kjenner du h*n fra før? Om du har kjøpt den, og h*n ikke har opplyst deg om ev. sperrer på telefonen bør du kreve å få pengene tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Da ville jeg nok hørt med dem...har du kjøpt den av vedkommende? Kjenner du h*n fra før? Om du har kjøpt den, og h*n ikke har opplyst deg om ev. sperrer på telefonen bør du kreve å få pengene tilbake. Fikk den av broren min. Skal høre med han.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kan telefonen være låst til en annen operatør enn du har ditt abbonement gjennom? Noen av telefonene er ofte låst i en viss periode på grunn av at operatørene sponser tlf. Er perioden for dette gått ut så får du jo koden hos selskapet. Men du kan jo alltids forsøke unlock.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.