Gå til innhold

hvilke musikknedlastningsprogrammer bruker dere?

Gjest lei av Kazaa

Anbefalte innlegg

Gjest lei av Kazaa

synes Kazaa fungerer dårlig. Kan dere tipse meg om andre programmer som er gratis og som dere er fornøyde med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

hva er internettsiden hvor jeg kan laste det ned

har du det?

Nei, men søk på DC++ og du finner enkelt fram.

Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Nei, men søk på DC++ og du finner enkelt fram.

Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa.

"Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa."

Ja, det skal du få meg til å tro. Til dags dato er DC++ eneste dataprogram jeg har prøvd som jeg ikke har funnet ut av (og nei, jeg har ikke lest om det enda...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

"Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa."

Ja, det skal du få meg til å tro. Til dags dato er DC++ eneste dataprogram jeg har prøvd som jeg ikke har funnet ut av (og nei, jeg har ikke lest om det enda...)

Det er ufattelig enkelt dersom du bruker 10 minutter på å sette deg inn i hvordan programmet skal brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Det er ufattelig enkelt dersom du bruker 10 minutter på å sette deg inn i hvordan programmet skal brukes.

Da gjør jeg det i morra. I dag da jeg lasta det ned hadde jeg i alle fall ikke tid til å finne ut av det. De andre nedlastingsprogrammene jeg har brukt har bare vært å laste ned, installere og så søke i vei. Det fikk jeg definitivt ikke til i dag, nei. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...