Gjest lei av Kazaa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 synes Kazaa fungerer dårlig. Kan dere tipse meg om andre programmer som er gratis og som dere er fornøyde med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 DC++ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei av Kazaa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 DC++ hva er internettsiden hvor jeg kan laste det ned har du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hva er internettsiden hvor jeg kan laste det ned har du det? Nei, men søk på DC++ og du finner enkelt fram. Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, men søk på DC++ og du finner enkelt fram. Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa. "Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa." Ja, det skal du få meg til å tro. Til dags dato er DC++ eneste dataprogram jeg har prøvd som jeg ikke har funnet ut av (og nei, jeg har ikke lest om det enda...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 WinMX 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 "Du bør også lese litt om programmet, for det er ikke som Kazaa." Ja, det skal du få meg til å tro. Til dags dato er DC++ eneste dataprogram jeg har prøvd som jeg ikke har funnet ut av (og nei, jeg har ikke lest om det enda...) Det er ufattelig enkelt dersom du bruker 10 minutter på å sette deg inn i hvordan programmet skal brukes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er ufattelig enkelt dersom du bruker 10 minutter på å sette deg inn i hvordan programmet skal brukes. Da gjør jeg det i morra. I dag da jeg lasta det ned hadde jeg i alle fall ikke tid til å finne ut av det. De andre nedlastingsprogrammene jeg har brukt har bare vært å laste ned, installere og så søke i vei. Det fikk jeg definitivt ikke til i dag, nei. :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bearshare fungerer enkelt og bra. Ellers bruker jeg Shareaza men det er noe treigt(og bitcomet til torrents). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.