Gå til innhold

Heisann alle blondier!!!.......... og alle dere andre på DOL!!

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg døøøøøøør! Dette er grusomt. Dataen min er, som sikkert de fleste har fått med seg, nede for telling. Den kræsja totalt her om dagen, og nå er den på Data-sykehuset!

*snufs*

Nå kommer det frem for en dag, hvor avhengig jeg er av data, ikke minst DOL og MSN!Det kribbler i fingrene, sug i magen og svetten kommer pipplende......Jeg får abstinens av å ikke ha dataen i nærheten.

Jeg saaaaaaavner dere, folkens! Jeg har ingen liv, nå........

Vrææææææææl!

Jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne tiden, altså!!!!!

Kan ta noen uker før jeg får min PC igjen, så frem til da blir det noen snar-visitter hjemmom til mamma og pappa sin PC!

*hulk*

Snakkest, da!

:(((

(synes veldig synd på meg selv!!)

Fortsetter under...

Heisan! Kjedelig når PC'en streiker. Jeg sitter her og ergrer meg grønn over den ultratreige maskinen på jobb. For en gangs skyld skulle jeg sitte litt på jobb og få unna en del saker.

Men så kom jeg til å trykke på Sikkerhetskopi på et program jeg skulle avslutte. Og nå har det søren meg gått 1 time og 15 minutter hvor jeg ikke får gjort noe annet enn å dole. Det er jo forsåvidt OK, men nå var jeg i jobbehumør!!!

Heisan! Kjedelig når PC'en streiker. Jeg sitter her og ergrer meg grønn over den ultratreige maskinen på jobb. For en gangs skyld skulle jeg sitte litt på jobb og få unna en del saker.

Men så kom jeg til å trykke på Sikkerhetskopi på et program jeg skulle avslutte. Og nå har det søren meg gått 1 time og 15 minutter hvor jeg ikke får gjort noe annet enn å dole. Det er jo forsåvidt OK, men nå var jeg i jobbehumør!!!

Hehehe.......god unskyldning for å DOLe ,ja!!!

Mary Poppins

Å huff, du må bare prøve å komme deg igjennom dette her, men jeg skal ikke lyve for deg, det er vanskelig til du har framover, men dette klarer du. Skal tenke masse på deg, og be for at dette går bra!

Hehe fra spøk til alvor er det drit kjipt når sånt skjer, teite upålitelige dataer! Du får tilbringe litt ekstra mye tid hos mamma og pappa så du ikke blir helt borte fra oss da! :)

Har registrert ditt fravær ja. Du har vært savnet både på dol og msn.

Vi venter på deg - så fortvil ikke helt, du kommer jo tilbake!

Trøstehilsen fra

Jeg mener det, jeg døøøøør sewriøst snart! Jeg har utvikklet et stort behov for å skravle spesielt på MSN!!!!!

Hyyyl!

(koselig at dere savner meg, da)!!!!

:;)))

Annonse

Å huff, du må bare prøve å komme deg igjennom dette her, men jeg skal ikke lyve for deg, det er vanskelig til du har framover, men dette klarer du. Skal tenke masse på deg, og be for at dette går bra!

Hehe fra spøk til alvor er det drit kjipt når sånt skjer, teite upålitelige dataer! Du får tilbringe litt ekstra mye tid hos mamma og pappa så du ikke blir helt borte fra oss da! :)

Hehehe..ja, det er sånn nå at mamma og pappa bare ler når jeg banker på døra, nå! De vet jo grunnen til at jeg kommer så ofte som jeg gjør nå! Hihihi....

Kondolerer!

Jeg kan fortelle deg at jeg skjønner litt av traumet du opplever nå. Jeg har nemlig levd uten MSN i halvannen uke og har blitt tvunget til å bruke urteite windows messenger helt til i går.... men NÅ, etter 123po48u forsøk, så tror jeg kanskje kanskje at den sitter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...