Gjest Girliegurl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei... bestilte sko fra Storbrittania via Ebay. Har handla mange ganger på Ebay før (men da fra Kina, Japan og USA) og har aldri måttet fortolle før!! Hva gjør jeg nå? Jeg er ikke interessert i å betale moms! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lag en falsk faktura. Ingen gidder sjekke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Girliegurl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lag en falsk faktura. Ingen gidder sjekke. falsk faktura?? hvordan? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reven1365380455 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er skoene allerede sendt? Isåfall, hvis det er en verdideklerasjon/kopi av faktura på pakken må du betale en fortollingsgebyr på 150 + momsen da. Hvis de ikke er sendt, kan du be avsender sette verdien lavere, slik at de f.eks. kommer under 200 kroners grensen. Dette er strengt tatt ikke lovlig da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har du fått pakken hjem til deg uten at den er fortollet? Du må nok betale, posten brukte et år på å lete meg opp den gangen jeg ikke fortollet min sending:) Men er verdien under 1000,- slipper du unna med forenklet tollgebyr, det er på ca 70,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.