Gjest nickless Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har lyst å ta et prøveår på Gran Canaria, hvis alt ordner seg. Jeg har sjekket opp i skole og hjelpebehov for min sønn, jeg har trålt nettet på utleieleiligheter/hus og jeg forhører meg nå overalt. Må jo ha med litt løsøre, så lurer jeg på....hva vil det koste å sende nedover ca 50 kg? Var innom og så på Nor Cargo, men fant ikke ut hva det ville koste. Noen som kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Rettelse: frakt av diverse løsøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Rettelse: frakt av diverse løsøre. Vet ikke hva det vil koste, men om du skal sende med fraktselskap (container på båt?) så er det vel priser i volum (kubikk) og ikke kilo de vil spørre etter. Men send de en mail eller ring for å spørre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vet ikke hva det vil koste, men om du skal sende med fraktselskap (container på båt?) så er det vel priser i volum (kubikk) og ikke kilo de vil spørre etter. Men send de en mail eller ring for å spørre :-) Ok takk Gemini, du er alltid like hjelpsom:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.