Gjest nickless Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har lyst å ta et prøveår på Gran Canaria, hvis alt ordner seg. Jeg har sjekket opp i skole og hjelpebehov for min sønn, jeg har trålt nettet på utleieleiligheter/hus og jeg forhører meg nå overalt. Må jo ha med litt løsøre, så lurer jeg på....hva vil det koste å sende nedover ca 50 kg? Var innom og så på Nor Cargo, men fant ikke ut hva det ville koste. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Rettelse: frakt av diverse løsøre. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 nickless skrev (På 21.4.2005 den 20.14): Rettelse: frakt av diverse løsøre. Vet ikke hva det vil koste, men om du skal sende med fraktselskap (container på båt?) så er det vel priser i volum (kubikk) og ikke kilo de vil spørre etter. Men send de en mail eller ring for å spørre :-) 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Gemini skrev (På 21.4.2005 den 20.33): Vet ikke hva det vil koste, men om du skal sende med fraktselskap (container på båt?) så er det vel priser i volum (kubikk) og ikke kilo de vil spørre etter. Men send de en mail eller ring for å spørre :-) Ok takk Gemini, du er alltid like hjelpsom:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.