Åsemor Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har filma en liten snutt med fotoapparatet, det er avi-fil. Men så ønsker jeg å ta bort lyden, og klippe bort halve filmen... Vil gjerne ha et enkelt lite gratisprogram som selv jeg i ammetåka klarer å bruke. Noen gode tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nettjuveler på Digi.no: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002601 Er mye annet kjekt å finne der på "nettjuveler" innen andre kategorier også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Nettjuveler på Digi.no: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002601 Er mye annet kjekt å finne der på "nettjuveler" innen andre kategorier også. Flotte greier! Linken er lagt i favoritter, og det tredje programmet jeg testa ut funka sånn som jeg ville. Og det ble kjempebra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Flotte greier! Linken er lagt i favoritter, og det tredje programmet jeg testa ut funka sånn som jeg ville. Og det ble kjempebra Hvilket av de er det som funket best da? Skal låne videokamera sjøl nå, så da vil vi kanskje trenge dette vi også :-) (hvis det ikke fulgte med på installasjons-cd'en da, har ikke sjekka) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hvilket av de er det som funket best da? Skal låne videokamera sjøl nå, så da vil vi kanskje trenge dette vi også :-) (hvis det ikke fulgte med på installasjons-cd'en da, har ikke sjekka) Virtualdub. Fikk det også til i Avisplit, men fikk ikke lagret. (har ikke voldsom tålmodighet da, er mulig jeg hadde fått det til med litt knot.) Men det eneste jeg gjorde var å fjerne halve filmen + lyden da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.