Gå til innhold

Usj

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest baremei

Er så "neffor" i kveld, el. for tida, rettere sagt. Jeg er ei stygg, dum ku. Ussel. Et stygt, dumt, lite krek av et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baremei

Det er du vel ikke!

Etter innleggene dine å dømme så er du et meget oppgående og fint menneske =)

Takk, det var snilt sagt.Det er langt i fra slik jeg føler meg.

Får ikke til noenting for tida:( Ville helst blitt under dyna et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Det er du ikke!!!

På meg virker du veldig ok og grei!

Oppmuntringsklem på vei til deg.

Takk:) Klem tilbake til deg, du snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Takk, det var snilt sagt.Det er langt i fra slik jeg føler meg.

Får ikke til noenting for tida:( Ville helst blitt under dyna et par uker...

Bare hyggelig =)

Kjenner følelsen, har mest lyst å legge meg i senga å sove til neste år eller noe sånt da.

For meg hjelper det (av og til) å komme seg ut i frisk luft, gå, sykle, trene... Kanskje finne på ting med venner.. Noe for deg å kanskje? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremei

Bare hyggelig =)

Kjenner følelsen, har mest lyst å legge meg i senga å sove til neste år eller noe sånt da.

For meg hjelper det (av og til) å komme seg ut i frisk luft, gå, sykle, trene... Kanskje finne på ting med venner.. Noe for deg å kanskje? =)

Ja,slett ikke dumme råd, det der:) Er bare så tiltak..Huff, man skal jo liksom være våryr nå da. Ikke deppa:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ja,slett ikke dumme råd, det der:) Er bare så tiltak..Huff, man skal jo liksom være våryr nå da. Ikke deppa:-/

Hvis det er noe trøst, så har jeg en anelse om hvordan du har det. Ønsker det lykke til vartfall. Håper humøret stiger snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hvis det er noe trøst, så har jeg en anelse om hvordan du har det. Ønsker det lykke til vartfall. Håper humøret stiger snart =)

Føler med deg..skulle det stå etter første setning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Takk igjen:) Ja, de fleste har det vel sånn til tider.Nå er det snart helg i hvert fall!Så det er en positiv ting..kan tilbringe litt mer tid under dyna da, hihi. Men skal prøve å få til litt trening+frisk luft som du foreslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelica bom

Du trenger en skikkelig venninnekveld med ei flaske god rødvin og felles sutring og deretter en god latter! Da føler en seg mye bere etterpå.

Dagen etter kan du ta med noen på en rusletur i naturen (eller en park) med ryggsekk, mat og drikke. Da føler du deg enda litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Du trenger en skikkelig venninnekveld med ei flaske god rødvin og felles sutring og deretter en god latter! Da føler en seg mye bere etterpå.

Dagen etter kan du ta med noen på en rusletur i naturen (eller en park) med ryggsekk, mat og drikke. Da føler du deg enda litt bedre.

Hei, og takk for tips:)

Har bedt en del venner på ost-og vinkveld i morgen, faktisk!! Tror det kan bli koselig, må bare skjerpe meg litt. Og nå har jeg akkurat vært på trening, samt ute i frisk luft. Synes jeg har vært flink:) Og det føles litt bedre allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Hei, og takk for tips:)

Har bedt en del venner på ost-og vinkveld i morgen, faktisk!! Tror det kan bli koselig, må bare skjerpe meg litt. Og nå har jeg akkurat vært på trening, samt ute i frisk luft. Synes jeg har vært flink:) Og det føles litt bedre allerede..

Så bra baremei!

Håper du får en kjempekoslig kveld! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...