Gjest Anti-Reidar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvordan gikk det? Ble det noe "ækksjen"? Hvem gikk ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ånei og Ånei, jeg glemte helt Fagerstrand! Jeg har ikke sett på det før nå i det siste, men nå har jeg blitt litt hekta på kranglingen der ;-) Håper noen kan fortelle hvem som gikk ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ånei og Ånei, jeg glemte helt Fagerstrand! Jeg har ikke sett på det før nå i det siste, men nå har jeg blitt litt hekta på kranglingen der ;-) Håper noen kan fortelle hvem som gikk ut. Jeg følger ikke med, så kan ikke navna deres. Såg så vidt på slutten at det var et eldre par. En mann som prata amrikansk/norsk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fant link på hvem som måtte gå http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/fagerstrand/nettreff/article377933.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Han Didrik-dusten og kona måtte dra hjem. Det ble omstemming pga likt resultat, og nytt likt resultat, så sjefene fikk bestemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg følger ikke med, så kan ikke navna deres. Såg så vidt på slutten at det var et eldre par. En mann som prata amrikansk/norsk Evt polsk/norsk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg følger ikke med, så kan ikke navna deres. Såg så vidt på slutten at det var et eldre par. En mann som prata amrikansk/norsk Når jeg fikk tenkt meg om så er det jo bare og gå inn på tv2 sine sider og finne svaret der *klaske meg i panna* Men takk for hjelpa :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Evt polsk/norsk Å ja.. hehe...så bare så vidt jeg. Så god er jeg i språk..heheh =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Han Didrik-dusten og kona måtte dra hjem. Det ble omstemming pga likt resultat, og nytt likt resultat, så sjefene fikk bestemme. Derek-dusten. Pirke pirke, tralala, he he, nei jeg bare tuller, tror jeg er overtrøtt og bør finne senga, skal være barnevakt for en liten propell av en 3-åring i morgen, så jeg trenger søvn. He he, nå greide jeg og lage en hel liten avhandling til deg ;-) *gjesp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.