laguna1365380434 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Her var det kjeedelig, og jeg har ikke noe annet å gjøre, og har lest alle bøkene mine flere ganger og dessuten er det tidlig& jeg er blakk så jeg kan ikke gå ut og drikke øl eller noe..! Entertain me! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvorfor er du våken da? Forslag: kose seg i senga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hvorfor er du våken da? Forslag: kose seg i senga. Nah..Det er døvt..Men takk for forslag:-) Spise er derimot en mulighet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du produserer innlegg så det hagler ser jeg:-) Så du er back nå? Hva gjorde du den tiden du ikke hadde tilgang på nett da? Kjedet deg enda mer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Du produserer innlegg så det hagler ser jeg:-) Så du er back nå? Hva gjorde du den tiden du ikke hadde tilgang på nett da? Kjedet deg enda mer? Nja..Det var kjedelig å være uten nett..Men det var jo ille i går, Kjedet meg verre, blakk og jævlig..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nja..Det var kjedelig å være uten nett..Men det var jo ille i går, Kjedet meg verre, blakk og jævlig..:-) Kunne ikke "den store kjærligheten" stilt opp med litt penger og ikke minst med litt moro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.