Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien ?

Gjest kanskje Legoland

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje Legoland

Holder på å plalegge ferie. har litt stramøkonomi o trenger tips til en ok ferie som ikke koster så mye. Alle tips av interesse.

Har lest at man kan få rimelig turer til Legoland for 2 voksne og 2 barn. for ca. 3.200,-

Noen som har forsøkt dette ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere først skal reise med båten til Danmark og kjøre ned til Legoland, vil jeg råde dere til å bruke litt mer tid enn å bare dra fram og tilbake til parken. Det er et stykke å kjøre til Billund, og Jylland har mye å by på. Det trenger ikke bli så dyrt å være litt lenger heller, hvis dere f.eks. overnatter på kro eller i campinghytte.

Skal dere ta bare en rask tur til Legoland og tilbake, er det lurt å holde seg unna høysesongen, i hvert fall juli. Da er bilpakkene rimeligere også.

Det spørs jo også hvor dere bor og hvor gamle barna er. De minste kan ha det like moro i et sommerland som

ligger nærmere.

Her kan du beregne hva det koster å komme inn i Legoland, da er attraksjonene inkludert:

http://www.lego.com/legoland/billund/Tickets/default.asp?locale=1030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så det stemte ikke med vår opplevelse

Legoland i fellesferier er visst helt forferdelig .... ikke koselig i det hele tatt pga for mye folk.

Vi var der i fellesferien for 2 år siden.

Ikke noe problem det. Var kun et sted det var lang kø, og den aktiviteten var beregnet for voksne.

Vi koste oss alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legoland i fellesferier er visst helt forferdelig .... ikke koselig i det hele tatt pga for mye folk.

Vi lå på hotell legoland og alle deres gjester kan gå direkte inn i parken fra egen inngang.

vi fikk gå inn tre kvarter før det åpnet og da rakk vi å gjøre mye.

Det beste er å være der når det er overskyet vær for da er det mye mindre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna skal være sammen faren sin, og drar mest sannsynlig til Bodø og er noen uker.

Jeg har flybillett til Lisboa i Portugal, med retur fra Malaga i Sør-Spania, så vil tida vise hvor jeg drar hen før jeg reiser tilbake. Men skal i alle fall reise nedover Portugal, og bortover Spania ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Barna skal være sammen faren sin, og drar mest sannsynlig til Bodø og er noen uker.

Jeg har flybillett til Lisboa i Portugal, med retur fra Malaga i Sør-Spania, så vil tida vise hvor jeg drar hen før jeg reiser tilbake. Men skal i alle fall reise nedover Portugal, og bortover Spania ;)

Har du plass i kofferten til meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du plass i kofferten til meg ;-)

Hehe... jeg reiser nok med ryggsekk, men det er bare å slenge seg med det! Jeg reiser alene uansett.

Mulig jeg kanskje skal møte en kamerat fra Oslo en eller annen plass på turen, men det er ikke bestemt enda. Jeg reiser alene nedover, men har jo aldri noe tid for meg selv når jeg først er der.

*Glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Hehe... jeg reiser nok med ryggsekk, men det er bare å slenge seg med det! Jeg reiser alene uansett.

Mulig jeg kanskje skal møte en kamerat fra Oslo en eller annen plass på turen, men det er ikke bestemt enda. Jeg reiser alene nedover, men har jo aldri noe tid for meg selv når jeg først er der.

*Glede seg*

Skjønner at du gleder deg!

Tror faktisk ikke jeg hadde våget og reist alene, men nå er jeg en liten pyse da ;-)

Dessverre skal jeg tilbringe mye av sommerferien på sykehus.

Du må ha god tur, høres kjempe spennendes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, køer og atter køer. Ellers et fint sted for unger, men i fellesferien, aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du gleder deg!

Tror faktisk ikke jeg hadde våget og reist alene, men nå er jeg en liten pyse da ;-)

Dessverre skal jeg tilbringe mye av sommerferien på sykehus.

Du må ha god tur, høres kjempe spennendes ut!

Uffda. Det hørtes ikke noe særlig ut... noe alvorlig?

Skal nok kose meg på turen ja. Er litt spent, for jeg har aldri reist alene i Portugal før. En gang må nå bli den første, da...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Uffda. Det hørtes ikke noe særlig ut... noe alvorlig?

Skal nok kose meg på turen ja. Er litt spent, for jeg har aldri reist alene i Portugal før. En gang må nå bli den første, da...

:o)

Ikke livstruendes, men skal prøve og få skikk på en sykdom jeg har.

Så satser jeg på at neste sommer er jeg klar for en lengre sommerferie som jeg kan nye i fulle drag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke livstruendes, men skal prøve og få skikk på en sykdom jeg har.

Så satser jeg på at neste sommer er jeg klar for en lengre sommerferie som jeg kan nye i fulle drag!

Skjønner... håper det går greit da, og at du ikke trenger så lang tid på det!

Har jobbet en del innen helsevesenet, og vært borti flere typer sykdommer de skulle få "skikk på". Ikke alltid like enkelt, ofte tidkrevende og med tilbakeslag, men det gjelder å være godt motivert og å holde humøret oppe uansett. Da går alt så mye lettere...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...