Gjest martin for anledningen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Finnes det nettsider hvor jeg kan regne ut barnebidrag selv? Vi har privat avtale. Er det forskjell på hva jeg må betale dersom vi bruker det offentlige? Vil det offentlige kreve sin del av det jeg betaler? Hittil har mor til barna regnet ut det for oss etter å ha brukt nettet, men jeg vil sjekke om det er korrekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 http://bidragsveileder.trygdeetaten.no/bidragsveileder/servlet/dispatcher/ Det offentlige tar ingenting av det du betaler, så beløpet blir det samme uansett. Dere kan også ha offentlig innkreving av privat avtale. Men hvis du skal ha offentlig fastsettelse, må begge betale et gebyr på ca. 850 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.