Gjest grøtta Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Eller er det jeg som er rar, jeg ELSKER disse grøtene med havre, hvete, mais og diverse frukter, kjempegodt!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litt hemmelig :P Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg ELSKER babygrøt! Det er kjempegodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Babygrøt klarer jeg ikke å få i meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Risgrøten med ferskenpurré er min favoritt;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bror min fikk en kjempegod grøt da han var liten, så den ville vi store søskenene spise opp. Den var så søt og god, at den er gått ut av produksjon for flenge siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.