Gjest motorPrøysen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vil gjerne ha synspunkter på navnet Loretta. Hvilke assosiasjoner gir det? Hva ville du tenkt om en person dersom du bare visste at hun het Loretta, men ikke hadde møtt henne (f.eks. om alder, utseende, sosial status)? Er det sannsynlig at en kvinne i slutten av tjueårene heter Loretta i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kvinne 45-50 år med tupert hår og sterkt overdreven sminke. Ser vulgær ut, men trenger nødvendigvis ikke være det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vet ikke. Når jeg hører navnet ser jeg bare for meg p-piller eller noe sånt.. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tenker på ei italiensk matrone. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hm, et lyshåret fnask av noe slag.. Høres ikke veldig intelligent ut. Synd, siden det faktisk er _foreldrene_ som velger teite navn. Er det en romanfigur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bitchen i argentisk såpeserie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorPrøysen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hm, et lyshåret fnask av noe slag.. Høres ikke veldig intelligent ut. Synd, siden det faktisk er _foreldrene_ som velger teite navn. Er det en romanfigur? Det er en litterær figur, ja. Hun er pen, litt fyldig. Intelligent og vulgær. Har et utadrettet og elegant sinne som definerer alt hun gjør. Hun er sterk, autonom. Snakkesalig. Det skremmer henne at hun skulle kunne være lik andre mennesker. Loretta er mellomnavnet, men fra hun var lita har hun insistert på at det skal brukes. Jeg bare lurer på om det i det hele tatt finnes unge mennesker som har det navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det er en litterær figur, ja. Hun er pen, litt fyldig. Intelligent og vulgær. Har et utadrettet og elegant sinne som definerer alt hun gjør. Hun er sterk, autonom. Snakkesalig. Det skremmer henne at hun skulle kunne være lik andre mennesker. Loretta er mellomnavnet, men fra hun var lita har hun insistert på at det skal brukes. Jeg bare lurer på om det i det hele tatt finnes unge mennesker som har det navnet. Sjekk SSB (statistisk sentralbyrå), der har de masse navnelister. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 9 damer som har navnet som første eller eneste navn i norge. Ser for meg en sørstatskvinne for 150 år siden, som er veldig fin på det. Bruker hatt og har tjenere og sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Legen min på sykehuset er i slutten av tjueårene, ser ut som en filmstjerne og er kjempeflink og for første gang føler jeg at jeg ble tatt alvorlig. Hun heter da egentlig Loreta og er fra Litauen og er spesialist på det som feiler meg, Litauen har nemlig mye bedre leger enn oss ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda25 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 minner meg først og fremst om en p- pille... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Loretta Bobbit skar penisen av sin ektemann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Loretta Lynn. Gammel køntriartist eller noe sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shave my poodle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg forbinder det med en rollefigur i en australsk tv-serie som gikk for kanskje 10 år siden. Hun hadde rödt hår, og var egentlig ganske ok synes jeg:) Men jeg er ikke spesiellt begeistret for navnet egentlig:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg forbinder det med en rollefigur i en australsk tv-serie som gikk for kanskje 10 år siden. Hun hadde rödt hår, og var egentlig ganske ok synes jeg:) Men jeg er ikke spesiellt begeistret for navnet egentlig:) Henne i den australske serien tenker jeg også på når jeg hører Loretta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg tenker rosa tyggegummibobler, store pupper og lav IQ.. Dessuten lange negler og catfight. Eller Loretta Lynn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shave my poodle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Henne i den australske serien tenker jeg også på når jeg hører Loretta. Hehe og her har vi henne: serien heter forövrig paradise beach..du verden så mye unyttig informasjon man går å bärer på http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-18473 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe og her har vi henne: serien heter forövrig paradise beach..du verden så mye unyttig informasjon man går å bärer på http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-18473 Åja! Paradise Beach var det. Jeg fulgte hver episode av den serien da den gikk, hehe. Cassie, Tom, og så Roy som hun Loretta havnet til køys med. Husker jeg var fascinert av den sol-sommer-beach-greia som var gjennomgang i hele settingen. Det er noen år siden den gikk, men når jeg hører navnet husker jeg enkelte scener faktisk. Var det ikke Roy som også hadde et hemmelig forhold til ei som var noe eldre enn ham? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shave my poodle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åja! Paradise Beach var det. Jeg fulgte hver episode av den serien da den gikk, hehe. Cassie, Tom, og så Roy som hun Loretta havnet til køys med. Husker jeg var fascinert av den sol-sommer-beach-greia som var gjennomgang i hele settingen. Det er noen år siden den gikk, men når jeg hører navnet husker jeg enkelte scener faktisk. Var det ikke Roy som også hadde et hemmelig forhold til ei som var noe eldre enn ham? Hehe ja jeg fulgte også med på den hver dag etter skolen:) Det tok vel ganske lang tid för Roy også ble interessert i Loretta? Jeg var mest opptatt av Cassie og delfinene:) Var det Tom hun var sammen med? Husker ikke det ang. Roy og gamle damen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Gruvearbeiderens datter!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.