Gjest sisma Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg trenger tips til mat jeg kan spise som inneholder de langsome karbohydratene. Er det noen spesielle sider jeg kan kikke på? Har vært på Fedons sin. Jeg spiser mye egg og kjøtt,men har litt problemer med å variere.. Hva lager dere andre der ute til middag (som er opptatt av det samme)? Jeg trenger sårt noen råd og tips..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Prøv noen her: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-13,GGLD:en&q=lavkarbo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Se på slankere.com eller slankenett.no. Tror begge disse to har oppskrifter. Eller kjøp boken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.