Gjest undrende person Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva heter dette tegnet: § Hva hva er poenget med det, bortsatt fra å sette det foran paragrafer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det betyr vel paragraf da, så man slipper å skrive ordet 'paragraf' foran hvert eneste nummer. Akkurat som # betyr nettopp nummer. Som i #1. Eller = betyr 'er lik'.. Det er vel bare snakk om forenkling, nettopp det symboler er til for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Paragraftegn? *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det betyr vel paragraf da, så man slipper å skrive ordet 'paragraf' foran hvert eneste nummer. Akkurat som # betyr nettopp nummer. Som i #1. Eller = betyr 'er lik'.. Det er vel bare snakk om forenkling, nettopp det symboler er til for. *ler høyt* Sorry assa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 *ler høyt* Sorry assa Høh? *fåresmil* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Høh? *fåresmil* Begynner å bli seint på kvelden for en småbarnsmor vettu Så jeg syns innlegget ditt var utroooolig festlig. Akkurat noe sånt som jeg ville svart, hvis det ikke var noen som hadde sagt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Begynner å bli seint på kvelden for en småbarnsmor vettu Så jeg syns innlegget ditt var utroooolig festlig. Akkurat noe sånt som jeg ville svart, hvis det ikke var noen som hadde sagt det. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.