Gå til innhold

Du milde...

Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damene bestemmer over fjernkontrollen i kveld eller? ;-)

SJØLSAGT! Spiller så høyt at han sitter ikke i samme rom som tv'en en gang -hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJØLSAGT! Spiller så høyt at han sitter ikke i samme rom som tv'en en gang -hehe

Men da Tor sang så måtte han inn og kikke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Stor mann med liten stemme :-)

Når sant skal sies, så er det fader ta meg han som har hatt de klokeste kommentarene når det virkelig har "jallet"

Jeg syntes han var noe hard i sitt språkbruk til å begynne med, men fader altså, han sier det sånn det er, og det liker JEG :-)

Jeg simpelten råkoste meg i dag, da han endelig gikk imot strømmen og sa det han gjorde til Tone.

Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor mann med liten stemme :-)

Når sant skal sies, så er det fader ta meg han som har hatt de klokeste kommentarene når det virkelig har "jallet"

Jeg syntes han var noe hard i sitt språkbruk til å begynne med, men fader altså, han sier det sånn det er, og det liker JEG :-)

Jeg simpelten råkoste meg i dag, da han endelig gikk imot strømmen og sa det han gjorde til Tone.

Hah!

Men har er og blir en møkkamann, åkke som. =^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har er og blir en møkkamann, åkke som. =^)

Aner jeg ingenting om igrunn, jeg kjenner ikke fyren privat - gjør du ;)

Jeg forholder meg til det jeg ser på TV og hva han sier der - Idol selvsagt. Hva han gjør i privatlivet, gir jeg en god dag i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg ingenting om igrunn, jeg kjenner ikke fyren privat - gjør du ;)

Jeg forholder meg til det jeg ser på TV og hva han sier der - Idol selvsagt. Hva han gjør i privatlivet, gir jeg en god dag i.

Jeg har ord på meg for å være en menneskekjenner, om jeg skal si det selv. Når jeg kaller fyren en møkkamann, så er det ut fra en vurdering av hans evne til å opptre profesjonelt i den oppgaven han er satt til. Her opererer han langt under pari.

Selvsagt har jeg like liten anelse (eller interesse for that matter) som deg for hvordan denne karen er privat. Så, i likhet med deg, forholder jeg meg til hans offentlige opptreden. Når han er gjest i min stue, så får'n fan mæ oppføre seg som folk, ikke som et rasshøl.

...look see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...