Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tor Milde synger seg inn i våre hjerter, og redder seg selv med selvironi. Bravo, Tor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Damene bestemmer over fjernkontrollen i kveld eller? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvem er det da? Idol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Syns han er en artig type jeg =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Damene bestemmer over fjernkontrollen i kveld eller? ;-) SJØLSAGT! Spiller så høyt at han sitter ikke i samme rom som tv'en en gang -hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 SJØLSAGT! Spiller så høyt at han sitter ikke i samme rom som tv'en en gang -hehe Men da Tor sang så måtte han inn og kikke? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Damene bestemmer over fjernkontrollen i kveld eller? ;-) Bisniss as usual... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hvem er det da? Idol? Vettafan...så bare på i forbifarten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Syns han er en artig type jeg =) Ja, han vinner seg... =^) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Men da Tor sang så måtte han inn og kikke? :-) Nah, ble kalt inn på teppet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Men da Tor sang så måtte han inn og kikke? :-) Ja, -en bitteliten tur før jeg så bare ryggen på han igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nah, ble kalt inn på teppet. Sånn er det med alle store menn vettu Mr Kahn, det er kjerringa som sitter på makta :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Sånn er det med alle store menn vettu Mr Kahn, det er kjerringa som sitter på makta :-) Jah, du sier noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Stor mann med liten stemme :-) Når sant skal sies, så er det fader ta meg han som har hatt de klokeste kommentarene når det virkelig har "jallet" Jeg syntes han var noe hard i sitt språkbruk til å begynne med, men fader altså, han sier det sånn det er, og det liker JEG :-) Jeg simpelten råkoste meg i dag, da han endelig gikk imot strømmen og sa det han gjorde til Tone. Hah! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vettafan...så bare på i forbifarten. "ro, ro til fiskeskjær...." ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "ro, ro til fiskeskjær...." ;-) Han ljuger ikke - satt dønn aleine og trona i recliner'n jeg! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Stor mann med liten stemme :-) Når sant skal sies, så er det fader ta meg han som har hatt de klokeste kommentarene når det virkelig har "jallet" Jeg syntes han var noe hard i sitt språkbruk til å begynne med, men fader altså, han sier det sånn det er, og det liker JEG :-) Jeg simpelten råkoste meg i dag, da han endelig gikk imot strømmen og sa det han gjorde til Tone. Hah! Men har er og blir en møkkamann, åkke som. =^) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 "ro, ro til fiskeskjær...." ;-) Whatever do you mean? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Men har er og blir en møkkamann, åkke som. =^) Aner jeg ingenting om igrunn, jeg kjenner ikke fyren privat - gjør du Jeg forholder meg til det jeg ser på TV og hva han sier der - Idol selvsagt. Hva han gjør i privatlivet, gir jeg en god dag i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Aner jeg ingenting om igrunn, jeg kjenner ikke fyren privat - gjør du Jeg forholder meg til det jeg ser på TV og hva han sier der - Idol selvsagt. Hva han gjør i privatlivet, gir jeg en god dag i. Jeg har ord på meg for å være en menneskekjenner, om jeg skal si det selv. Når jeg kaller fyren en møkkamann, så er det ut fra en vurdering av hans evne til å opptre profesjonelt i den oppgaven han er satt til. Her opererer han langt under pari. Selvsagt har jeg like liten anelse (eller interesse for that matter) som deg for hvordan denne karen er privat. Så, i likhet med deg, forholder jeg meg til hans offentlige opptreden. Når han er gjest i min stue, så får'n fan mæ oppføre seg som folk, ikke som et rasshøl. ...look see? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.