Gå til innhold

e d nån som veit om man har lov?

Gjest telhengarn

Anbefalte innlegg

Gjest telhengarn

te og øvelseskjøre med henger?eller må man først ha tatt lappen før at man kan kjøre me henger....????lurte på om eg kan kjøre henger nå når eg ikke har fått lappen,men bare øvelseskjøre me foreldran mine????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns å huske at det er det eneste som ikke er lov når man øvelseskjører. Ellers kan man kjøre akkurat som om man har lappen, så lenge man har med veileder.

Men det er jo mulig det har forandret seg, er jo faktisk... *urk* ... 6 år siden jeg tok lappen. (Og jeg som fortsatt tror jeg er 14!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det ikke lengere er lov å øvelseskjøre uten fullført teorikurs.

Må man altså ta teorikurs når man er under 16 år? Må man så ta test hos bilsakkyndige når man skal kjøre opp noen år senere? Kan jo glemme my da?

Selv hadde jeg 0 eller 1 feil på testen etter teorikurset (1980), men klarte å få noen flere da jeg kjørte opp i 1982...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...