Gå til innhold

Jorunn vinner nok Idol....

morsan

Anbefalte innlegg

.... for det er liksom opplest og vedtatt fra hun var på "ådisjen".

Men ut fra hennes to siste prestasjoner (minst), så rinner følgende uttrykk meg i hu: "Opp som en løve - ned som en skinnfell!"

Snakk om å synge surt, da dere!

Dommerne er nok forelsket, og forelskelse gjør nok ikke bare blind, men dessverre også døv.

Men hun er veldig søt å se på og morsom på scenen. Og hun har jo vist at hun kan mye bedre, men da er det rart at dommerne er så kjappe til å kommentere at de andre har skuffet i forhold til tidligere, men at det aldri sies noe om Jorunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns hun sang surt i dag, og ble sjokkert da jeg hørte hva dommerne sa... Tenkte at de hører noe annet enn oss.

Har aldri hatt sansen for Jorun jeg, hun er for brautende syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn kan jo synge, og har utstråling så det holder.

Men er enig med deg at i dag var det ikke bra. Heller ikke når hun sang Tina Turner, men det skal jo noe til også, for da sitter iallefall jeg og sammenligner med orginalen, og DEN er det ingen som kommer opp imot.

De er veldig flinke til å fremheve at hun har plunder med halsen, men jeg syntes det begynner å bli litt vel lenge å ha vondt i halsen.

Men åkke som, man har hørt hva hun kan prestere, og i begynnelsen var hun i en klasse for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorun er kjempeflink, har utstråling, kan snakke for deg, sjarmerende og alt et idol skal ha! Jeg syns Cindy var utrolig flink til å synge, men grusom til å gjøre intervjuer og da kan man ikke bli norges nye idol altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @riele

Jeg syns hun sang surt i dag, og ble sjokkert da jeg hørte hva dommerne sa... Tenkte at de hører noe annet enn oss.

Har aldri hatt sansen for Jorun jeg, hun er for brautende syns jeg.

Enig med deg ang. dommerne. Jorun sang jo begredelig surt og de bare roste henne opp i skyene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes heller ikke at Jorun imponerte i går, men forrige gang derimot! Nine to five gjorde hun helt fantastisk!

Har henne som favoritt jeg, og Tone på andre og Erik på tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone out there,...

Jorunn kan jo synge, og har utstråling så det holder.

Men er enig med deg at i dag var det ikke bra. Heller ikke når hun sang Tina Turner, men det skal jo noe til også, for da sitter iallefall jeg og sammenligner med orginalen, og DEN er det ingen som kommer opp imot.

De er veldig flinke til å fremheve at hun har plunder med halsen, men jeg syntes det begynner å bli litt vel lenge å ha vondt i halsen.

Men åkke som, man har hørt hva hun kan prestere, og i begynnelsen var hun i en klasse for seg selv.

noen får lettere vondt i halsen enn andre, og for oss som synger er det greit å bli møtt med respekt når vi unnskylder oss med at vi har vondt i halsen når vi faktisk HAR det.det er frustrerende at folk tror at det bare er en dum unnskyldning, når vi må prestere noe som skal høres fint ut og det ikke blir så fint som det kunne ha blitt. slike ting har en tendens til å dukke opp når det passer dårligst..og det er dumt viss det er det som ødelegger for henne. tror ikke de lyver om det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

noen får lettere vondt i halsen enn andre, og for oss som synger er det greit å bli møtt med respekt når vi unnskylder oss med at vi har vondt i halsen når vi faktisk HAR det.det er frustrerende at folk tror at det bare er en dum unnskyldning, når vi må prestere noe som skal høres fint ut og det ikke blir så fint som det kunne ha blitt. slike ting har en tendens til å dukke opp når det passer dårligst..og det er dumt viss det er det som ødelegger for henne. tror ikke de lyver om det i hvert fall.

"...og for oss som synger er det greit å...."

Er du med i idol du å? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er ikke så sikker på om hun kommer til å slå Ali.

Men at de to kommer til å stå igjen i finalen, er ganske innlysende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"slike ting har en tendens til å dukke opp når det passer dårligst..og det er dumt viss det er det som ødelegger for henne. tror ikke de lyver om det i hvert fall."

De lyver nok ikke om det, det har jeg aldri sagt, men det er nå merkelig at hun får ekstra vondt i halsen hver fredag. OG det er kun EN sang hun skal synge - det er tross alt ikke snakk om en hel konsert. Hei forresten

:-)

Hun får så å si aldri pirk for noe, selv om fredagens opptreden var mildt sagt elendig. For det var den. Det blir galt ovenfor de andre, som jo alltid får høre hva de gjør galt.

De siste gangene har hun ikke vært så bra som hun kan være, men man vet jo at hun kan, så jeg tror ikke det ødelegger for henne.

Folk der ute er dumme, men ikke SÅ dumme får man håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har de to siste gangene satt meg ned og virkelig prøvd å høre/se hva det er "alle" ser i Jorun. Det funker bare ikke. Hun treffer ingen strenger hos meg, verken når det gjelder sang- eller sceneprestasjon. Vet ikke hvorfor.

Nope - min favoritt er helt klart Ali!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone out there..

"...og for oss som synger er det greit å...."

Er du med i idol du å? =)

nei, men jeg synger..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...