Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Æ håper u kan høre" fytti f for noe f***a PISS! Dans oppå bordet og dødsøt var liksom artig naive, på en måte, men dette her er bare ille. Det verste er jo at de har sinnsykt høy rotasjon på radio om dagen.... Urk. *holde seg for ørene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, jeg som sitter her og ønsker at noen kan sende meg sangen! Den er jo minst like herlig som Dødssøt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, jeg som sitter her og ønsker at noen kan sende meg sangen! Den er jo minst like herlig som Dødssøt! Hadde jeg hatt den skulle du fått den av meg. Gratis!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Og for ikke å snakke om at han var så snill å gjøre Venn-sangen hørbar. Hadde det ikke vært for han hadde jeg nok bytta kanal hver gang den kom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Og for ikke å snakke om at han var så snill å gjøre Venn-sangen hørbar. Hadde det ikke vært for han hadde jeg nok bytta kanal hver gang den kom. OK, der er jeg faktisk enig. Den lille sekvensen hans er kul. Best er Thomas Dybdahl sitt bidrag *fryse på ryggen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, jeg som sitter her og ønsker at noen kan sende meg sangen! Den er jo minst like herlig som Dødssøt! Last den ned fra LimeWire 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina82 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, jeg som sitter her og ønsker at noen kan sende meg sangen! Den er jo minst like herlig som Dødssøt! Kan sende deg den, jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, jeg som sitter her og ønsker at noen kan sende meg sangen! Den er jo minst like herlig som Dødssøt! Får si som Elling: Så forskjellige vi mennesker er :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kan sende deg den, jeg! Det hadde vært topp! asemor @ spray.no (ser nå at jeg har fått mail fra en doler for omtrent en mnd siden... jaja... svar kommer snart!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "slår du opp håret blir jeg oppsatt, og slår du ut håret blir jeg slått ut".... BLÆÆÆH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina82 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det hadde vært topp! asemor @ spray.no (ser nå at jeg har fått mail fra en doler for omtrent en mnd siden... jaja... svar kommer snart!) Fysj og føy, får ikke sendt deg den mailen akkurat nå, det er noe technical difficulties på gang. Får prøve igjen litt senere da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fysj og føy, får ikke sendt deg den mailen akkurat nå, det er noe technical difficulties på gang. Får prøve igjen litt senere da. Søren, her sitter jeg og sjekker og sjekker, utålmodig som jeg er. Men jeg blir superglad om den kommer i morgen eller om en uke også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina82 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Søren, her sitter jeg og sjekker og sjekker, utålmodig som jeg er. Men jeg blir superglad om den kommer i morgen eller om en uke også. Skal prøve å få sendt den i løpet av kvelden. Eller har du msn kanskje? Så kunne vi tatt det med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal prøve å få sendt den i løpet av kvelden. Eller har du msn kanskje? Så kunne vi tatt det med en gang. Dere burde bruke DC++, det går betydelig raskere enn msn. Ved å bruke msn må nemlig filen gjennom microsoft-serveren (mener å huske at det var sånn), og det tar mye lengre tid enn å bruke DC, som er p2p. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dere burde bruke DC++, det går betydelig raskere enn msn. Ved å bruke msn må nemlig filen gjennom microsoft-serveren (mener å huske at det var sånn), og det tar mye lengre tid enn å bruke DC, som er p2p. Det spørs vel... Går jo på begges internetthastiget å sånn.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @riele Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sånn går det når man hører på radio Men Ravi er nusselig da synes jeg. Selv om han sies å være en hissig liten dverg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dere burde bruke DC++, det går betydelig raskere enn msn. Ved å bruke msn må nemlig filen gjennom microsoft-serveren (mener å huske at det var sånn), og det tar mye lengre tid enn å bruke DC, som er p2p. Men nå har jeg sangen, så da er det greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal prøve å få sendt den i løpet av kvelden. Eller har du msn kanskje? Så kunne vi tatt det med en gang. Sletta deg fra msn-lista mi igjen jeg. Er stort sett aldri pålogget uansett, og når jeg først er der orker jeg ikke å bruke tida på å prøve å huske hvem de forskjellige er, for jeg er temmelig glemsom av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har ikke hørt akkurat det du sikter til. Men jeg synes de er kjempekule, og sangene også. Beundrer litt folk som klarer å få til så fengenede låter på norsk. Dina også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Enig, de andre hadde litt driv og snert - men denne var kjedelig og dårlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.