Gå til innhold

Sitter muslimer når de tisser?

Gjest anonym for anledningen

Anbefalte innlegg

Fikk dette spørsmålet helt seriøst i dag, og må si at jeg måpet. Har hatt en muslimsk kjæreste og han tisset stående, men hva er grunnen til dette spørsmålet? Hun som spurte mente at de ikke kunne holde utstyret sitt......... Jeg har aldri hørt noe i den retningen, og er helt forvirret. Grunnen til at jeg ble spurt er at jeg kjenner mange muslimer, men jeg pleier ikke å følge dem på do:) Noen som vet??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

8

• Ade|ina

6

• morsan

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Dette har jeg førstehåndskunnskap om (tror jeg...). Jeg klarte nemlig å brase inn på feil do på flyplassen i Kuala Lumpur! Jeg ble stående perpleks i dodøra på herredo og alle muslimene stod og pissa i pissoar.

Jeg lista meg skjelvende ut og venta bare på at en eller annen militær el. skulle huke tak i meg og kaste meg i kasjotten. Så nærmest for meg livsvarig fengsel eller dødsstraff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det flere ganger, har også hørt at de ikke sitter vanlig på do, men sitter på huk med føttene oppå doringen. Går ut fra at iallefall det siste er tøys... Hva som skal være grunnen tør jeg ikke nevne her, for jeg håper det er tull.

Det er vel med dem som med alle andre, de er forskjellige.

Samboeren min har begynt å sitte etter at han leste det var bra. Han ekke noe mindre mann fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Dette har jeg førstehåndskunnskap om (tror jeg...). Jeg klarte nemlig å brase inn på feil do på flyplassen i Kuala Lumpur! Jeg ble stående perpleks i dodøra på herredo og alle muslimene stod og pissa i pissoar.

Jeg lista meg skjelvende ut og venta bare på at en eller annen militær el. skulle huke tak i meg og kaste meg i kasjotten. Så nærmest for meg livsvarig fengsel eller dødsstraff ;-)

Rakk du å spørre om deres religiøse tilhørighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Jeg har hørt det flere ganger, har også hørt at de ikke sitter vanlig på do, men sitter på huk med føttene oppå doringen. Går ut fra at iallefall det siste er tøys... Hva som skal være grunnen tør jeg ikke nevne her, for jeg håper det er tull.

Samboeren min har begynt å sitte etter at han leste det var bra. Han ekke noe mindre mann fordet.

Den versjonen er vanlig for de som ikke har sett et såkalt vestlig toalett før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da holdt de lemmet i høyre hånd eller venstre? Eller greide du ikke å registrere det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har han lest at det er bra å sitte? Hva er begrunnelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da holdt de lemmet i høyre hånd eller venstre? Eller greide du ikke å registrere det:)

Jeg fikk ikke engang registrert størrelsen på lemmet!! Ergelig altså!

Hadde det ikke vært for redselen for å bli kasta i kasjotten skulle jeg jammen meg titta litt mer inngående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men franskmenn står å driter.

Det er kun et høl. Æsj, skjønner ikke...

Kun et høl i Frankrike???? Arabiske doer er bare hull og alle må gjøre sitt fornødne der. Det gjelder vel flere land og mange millioner mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke engang registrert størrelsen på lemmet!! Ergelig altså!

Hadde det ikke vært for redselen for å bli kasta i kasjotten skulle jeg jammen meg titta litt mer inngående!

Tenk så mye du kunne opplyst her hvis du hadde tittet mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk du å spørre om deres religiøse tilhørighet?

Nei, men siden 90% av folka der er muslimer, antok jeg at ni av de ti(?) mannfolka på dass var det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men siden 90% av folka der er muslimer, antok jeg at ni av de ti(?) mannfolka på dass var det også!

Den tiende hva tror du han var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har han lest at det er bra å sitte? Hva er begrunnelsen?

Man får tømt seg bedre, visstnok bra for blæra og noe greier... Stod om det i avisa for et halvt års tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får tømt seg bedre, visstnok bra for blæra og noe greier... Stod om det i avisa for et halvt års tid siden.

Sto det noe om at muslimer gjør det av religiøse grunner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Var det ikke bare det at man kunne gå lengre uten et nytt besøk på toalett?

Eller var det sunt og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun et høl i Frankrike???? Arabiske doer er bare hull og alle må gjøre sitt fornødne der. Det gjelder vel flere land og mange millioner mennesker.

Ja, når vi var i frankrike så var det store problemer med å finne et ordentlig toalett. Det mest vanlige var et høl.

Heldigvis så var det noen steder det var toaletter, men da kan man si det slik at vi mange ganger var nogså trengte ja.

Aldri om noen av oss står å driter.

Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...