Gjest Cantatefeline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Noen som vet hvor lang tid man normalt bruker på å ta de 7 modulene i datakortet fra man begynner med modul 1 til man er ferdig med alle 7 eksamer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 ca 8 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forkunnskap og tidsbruk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det kommer helt an på hvor mye du kan fra før - og hvor mye tid du har tenkt å bruke på det hver dag. Når aetat sender ledige på kurs (6 timer hver hverdag + selvstudier), klarer de aller fleste å bli ferdige på de 8 ukene som er maks tid, selv om de begynner nesten på 0. Mange som kan litt fra før bruker mye kortere tid, rekorden jeg har hørt om var 3 timer, selv brukte jeg 6 dager. Friundervisningen har kveldskurs der man bruker 2 semester 1 dag pr uke, og dagkurs 1 semester 2 dager pr uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantatefeline Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for svar begge to :-) Nå ble jeg litt klokere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.