Gjest Pyjama Pants Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Du raget hode og skuldre over de andre deltagerne. Som oppsummeringen viste: Ikke bare mestret du alle sjangerne, men du ga også (som dagbladet sier) alle sangene du sang en personlig, nesten intim tolkning. Derfor var utstemmingen det beste som kunne skje. Du har fått vist deg fram, men slipper kravet fra plateselskapet om å være et generisk appelere-til-alle karaoke-dronning. Du kan skrive dine egne sanger, du synger med innlevelse og personlig preg. Du har muligheten til å gå inn i rekken av flotte norske kvinnelige artister som har dukket opp de siste 2-3 årene. Lykke til, Eva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det var i grunn veldig godt skrevet, Pyjama Pants Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siriil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hun synger jo rent, ingen tvil om det, men du verden så kjedelig, det jeg kommer til å huske av henne er at hun "safet" seg gjennom Idol og det tror jeg hun falt på også, publikum ble nok lei av at hun sto og "svunget" med hoftene og så mystisk ut, det holder liksom ikke i lengden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelica bom Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg synes Eva er en like kjedelig syngedame som Sissel er. Veldig vakkert både å se og høre på. Men det er det liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ingen tvil om at Eva synger bra, men det er vel litt mer enn det som kreves for å bli popstjerne også. Litt kontakt med publikum - litt mer personlighet - et ekte smil kanskje Og det syns jeg ikke Eva hadde så mye av egentlig .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.