Gjest Öppet Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvordan skriver man en egenmelding? På jobben finner jeg ingen egenmeldingsskjemaer, skal jeg bare ta et vanlig ark isteden? Og hva skriver jeg på det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Trodde alle arbeidsplasser hadde eget skjema for det. Spør sjefen din eller personalavdelingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Öppet Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Trodde alle arbeidsplasser hadde eget skjema for det. Spør sjefen din eller personalavdelingen. Ja, jeg er litt "fersk" på området. Skal gjøre det. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, jeg er litt "fersk" på området. Skal gjøre det. Takk for svar! Før vår bedrift ble IA-bedrift brukte vi ingen skjema for egenmelding, vi førte det kun på timelista. Som IA-bedrift er det derimot et krav om å ha utfylte egenmeldingsskjemaer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Öppet Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Før vår bedrift ble IA-bedrift brukte vi ingen skjema for egenmelding, vi førte det kun på timelista. Som IA-bedrift er det derimot et krav om å ha utfylte egenmeldingsskjemaer. Takk for svar til deg også! Vi hadde visst egne skjemaer, vi óg. De var bare litt godt gjemt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.