Gå til innhold

Lotto: dette blir vinnerrekka 1 3 5 6 30 32 34

Gjest Sam Kvem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

terningkast6

Hvis den går inn med premie og du finner ut at du er en av 100 som har 7 rette tror jeg du får noe å angre på! LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sam Kvem

Hvis den går inn med premie og du finner ut at du er en av 100 som har 7 rette tror jeg du får noe å angre på! LOL

Å f... det tenkte jeg ikke på.

Ja-ja.

Det er 1:5 500 000 for at det slår til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sam Kvem

Høres mistenkelig ut som min rekke! Har du rappa den? :-0 Bare at jeg vil bytte ut 32 og 34 med 31 og 33.

Har ikke rappa, men vi får se hvem som har rett, jeg har en god følelse for den rekka. Kanskje noen synske kan opplyse hvor mange rette jeg får?

Jeg tipper 3 rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sam Kvem

Hm, gikk ikke så bra det der gitt ;-)

Pøh. 3 kr bortkasta.

Lottotapere er ikke som andre tapere.

Null rette er godt gjort det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sam Kvem

Jeg har ikke vunnet noe som helst i Lotto på lenge nå, jeg tror det er noe med tallene mine.

Jeg har fått 4 trøstepremier på mine ti rekker 5 ukers de siste 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BattleClown

Jeg har fått 4 trøstepremier på mine ti rekker 5 ukers de siste 3 uker.

Jeg er nå på det nivået der jeg higer etter 4+1, 7 rette har jeg egentlig gitt opp.

Det er så ille at jeg egentlig ikke stoler på Lotto-maskinen når den sjekker mine kuponger. Jeg tror de ansatte har en "ikke vinner" knapp på panelet sitt, og en "overfør vinnerbeløp til egen konto" knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...