Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nå må du nesten levere den inn, for ellers kan det bli surt hvis den går inn med premie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terningkast6 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis den går inn med premie og du finner ut at du er en av 100 som har 7 rette tror jeg du får noe å angre på! LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis den går inn med premie og du finner ut at du er en av 100 som har 7 rette tror jeg du får noe å angre på! LOL Å f... det tenkte jeg ikke på. Ja-ja. Det er 1:5 500 000 for at det slår til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lotter ikke Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Høres mistenkelig ut som min rekke! Har du rappa den? :-0 Bare at jeg vil bytte ut 32 og 34 med 31 og 33. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Høres mistenkelig ut som min rekke! Har du rappa den? :-0 Bare at jeg vil bytte ut 32 og 34 med 31 og 33. Har ikke rappa, men vi får se hvem som har rett, jeg har en god følelse for den rekka. Kanskje noen synske kan opplyse hvor mange rette jeg får? Jeg tipper 3 rette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hm, gikk ikke så bra det der gitt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hm, gikk ikke så bra det der gitt ;-) Pøh. 3 kr bortkasta. Lottotapere er ikke som andre tapere. Null rette er godt gjort det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BattleClown Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har ikke vunnet noe som helst i Lotto på lenge nå, jeg tror det er noe med tallene mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har ikke vunnet noe som helst i Lotto på lenge nå, jeg tror det er noe med tallene mine. Jeg har fått 4 trøstepremier på mine ti rekker 5 ukers de siste 3 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BattleClown Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har fått 4 trøstepremier på mine ti rekker 5 ukers de siste 3 uker. Jeg er nå på det nivået der jeg higer etter 4+1, 7 rette har jeg egentlig gitt opp. Det er så ille at jeg egentlig ikke stoler på Lotto-maskinen når den sjekker mine kuponger. Jeg tror de ansatte har en "ikke vinner" knapp på panelet sitt, og en "overfør vinnerbeløp til egen konto" knapp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.