Gå til innhold

Kort eller sidt skjørt til 6-åring?

Gjest Hipp hurra for 17. mai

Anbefalte innlegg

Bunaden har plissèskjørt, og jeg hadde i grunnen sett for meg at skjørtet skulle være kort. Men er hun litt for "stor" til kort bunad når hun er 6 år, eller nærmere 6 og et halvt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For stor??? ;-)

Hva er jeg, da, som er mange ganger så gammel og fortsatt brukier bunad 17. mai? *S*

Bunad med k_o_r_t skjørt, ikke bunad punktum. Bruker bunaden min, jeg, og - med sidt skjørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad med k_o_r_t skjørt, ikke bunad punktum. Bruker bunaden min, jeg, og - med sidt skjørt ;)

Åja, ha ha! Det fikk jeg ikke med meg.

Men det aner jeg ikke - har ikke datter selv. Rent umiddelbart vil jeg si at det er OK med kort skjørt fortsatt - tror jeg hadde det i den alderen, men det har skjedd en del på de tiårene som har gått siden dengang! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ha ha! Det fikk jeg ikke med meg.

Men det aner jeg ikke - har ikke datter selv. Rent umiddelbart vil jeg si at det er OK med kort skjørt fortsatt - tror jeg hadde det i den alderen, men det har skjedd en del på de tiårene som har gått siden dengang! ;-)

Jeg får forhøre meg med de jeg kjenner som har jevngamle jenter. Ved nærmere ettertanke er det kanskje sånn rett under kneet som er "riktig" lengde til en 6-7 åring..?

Mye rart man skal lure på, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...