fresja Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Norton AntiVirus fulgte gratis med ny PC. Den fungerte en kort tid, ¨å vil den ikke søke etter virus. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sikkert et 3 mnd abonnement som må fornyes, eller så har den tatt kvelden, prøv å reinstaller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Sikkert et 3 mnd abonnement som må fornyes, eller så har den tatt kvelden, prøv å reinstaller. Har reinstallert noen ganger... Skal gjelde til 2008. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsofia Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har reinstallert noen ganger... Skal gjelde til 2008. Samme problemet har jeg med Norton Internet Security 2005. Lurer på om det er en bug der hos Norton. Venter på mail fra telenor så får vi se hva de skriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaMo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vi fikk Norton med abb.vårt. Innstallerte og det funket, men det var et rødt kryss over iconet på linja og jeg fikk beskjed om at det var deaktivert etter noe tid. Det viste seg at det var en prøvetid på 28 dager og at man måtte registrere det på nytt for å få fullversjon. Gjorde så og da fungerte det som det skulle. Har Norton, Norman og Pc-cilin her i huset og alle fungerer bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.