Gå til innhold

Filmer i ung alder.


Gjest

Anbefalte innlegg

Da jeg var mindre, fikk jeg se filmer med karakter en barn ikke skal se. Feks ninja-filmer, skrekkfilmer o.l. I dag er jeg 28 år, og er fortsatt redd for å se sånne filmer. Det jeg tenker er at da jeg var ung ble skillet mellom det som skjedde i virkeligheten og det som skjer på film brudt ned. Det er faktisk enklere for meg å se grusomheter fra virkeligheten på tv enn å se mennesker som er slemme med hverandre på film. Jeg har jobbet mye med meg selv, men har du noen tips om hvordan jeg kan jobbe for å bygge opp igjen dette? Problemet er jo at jeg ikke tør bli med på kino, ikke tør se en film sammen med venner, o.l. -Nikolai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baremei

Kan du ikke velge en litt "snillere" type filmer når du går på kino, da? I stedet for verste skrekk-og/eller slossefilmene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La vær å se på de filimene du ikke liker. Hvorfor skal man på død og liv se på slikt? Det er da ingen berikelse.

Se heller på noe morsommere og mer menigsfyldt.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

Jeg liker heller ikke skrekk og grufilmer, derfor ser jeg aldri på sånne filmer. Det finnes jo så mye annet å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at det er aldersgrense på filmer.

Så den første Alien-filmen i ung alder og ble livredd for at det skulle komme aliens inn i huset i lang tid etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...