Gå til innhold

Renteøkning: Vil det bli problemer for deg?

Gjest Sam Kvem

Anbefalte innlegg

Gjest Sam Kvem

De fleste økonomiske eksperter mener nå at rnta vil stige det neste året, og de fleste mener 2 prosentpoeng økning.

Med et lån på 1 mill vil det bli 1666 kr pr mnd i renteøkning mer enn nå.

Tåler du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare sabelrasling fra det økonomiske presteskapet for å holde kjøpefesten i sjakk. Sett tæring etter næring, det er det de egentlig sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sam Kvem

Dette er bare sabelrasling fra det økonomiske presteskapet for å holde kjøpefesten i sjakk. Sett tæring etter næring, det er det de egentlig sier.

Mulig du har rett, og hensikten helliger midlene, de har tatt feil før alle sammen, men det driter de i. Uka etter er de ute med nye spådommer.

Jeg har 90-åra friskt i minne. De lange ansikters år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har rett, og hensikten helliger midlene, de har tatt feil før alle sammen, men det driter de i. Uka etter er de ute med nye spådommer.

Jah, det beste barometeret er vel å følge med på hva som skjer i USA, Asia og Europa. Vi har heldigvis ikke stilt oss så gæli til at vi ikke tåler en renteøkning, dvs. en sosialistisk overtagelse etter høstens valg.

Men vi lever i håpet om at så gæli ikke skjer, åf kårs. =^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sam Kvem

Jah, det beste barometeret er vel å følge med på hva som skjer i USA, Asia og Europa. Vi har heldigvis ikke stilt oss så gæli til at vi ikke tåler en renteøkning, dvs. en sosialistisk overtagelse etter høstens valg.

Men vi lever i håpet om at så gæli ikke skjer, åf kårs. =^)

Jeg vil GJERNE ha en renteøkning, av naturlige årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag?

Synd det ikke er høst ennå.

Javisst, der sa du noe!! Er nok ikke så dum den tanken der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Inntil et par måneder før renta begynte å gå ned, spådde de renter på godt over 10%, kanskje opp i 15%. Så jeg velger å ikke tro altfor mye på det der.

Forøvrig tok jeg opp lånet like etter at renta begynte å gå ned, vi fikk ca 7% så vi klarer nok en liten oppgang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...