hare1365380455 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei, Flisa fortalte at du har en kjempegod pannekakeoppskrift... Så jeg lurte på om jeg kunne få den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja - for der i huset er det nok han som er kokken:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg steker baconet jeg - om han lager røra....:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg steker baconet jeg - om han lager røra....:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja - for der i huset er det nok han som er kokken:-) Han lager pannekaker i alle fall - ellers tror jeg ikke han gidder å slåss om plassen foran komfyren - der liker jeg meg - 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Han lager pannekaker i alle fall - ellers tror jeg ikke han gidder å slåss om plassen foran komfyren - der liker jeg meg - erta bare:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det kan la seg gjøre via: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 erta bare:-) blei ikke fornærma heller vil bare ikke at noen skal tro han har sympatiske eller myke sider 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 blei ikke fornærma heller vil bare ikke at noen skal tro han har sympatiske eller myke sider "skal tro han har sympatiske eller myke sider" Teller det da?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 "skal tro han har sympatiske eller myke sider" Teller det da?:-) Ikek for dere i alle fall :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ikek for dere i alle fall :-) *sukk*:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.