Gå til innhold

Samlivsbrudd


jenteløve-83

Anbefalte innlegg

jenteløve-83

Har vært ut for mitt første samlivsbrudd. For snart 1/2 år siden ble det slutt med min daværende samboer og meg. Jeg er bare 21 år, og har aldri bodd sammen noen før. Vi bodde sammen i 2 år. Jeg ser ikke ut til å klare å komme meg videre. Jeg kan sette meg ned å gråte nårsomhelst, og jeg klarer ikke å konsentrere meg om studiene mine. X`en min har gått videre, og hans nye dame skal flytte inn der vi bodde. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg er i ferd med å bli gal. Uansett hvor jeg er ser jeg etter han eller bilen hans. Jeg elsker han så ubeskrivelig høyt, og kan ikke forstå hvorfor dette skulle hende meg. Føler meg helt alene i verden, enda jeg bor sammen mine foreldre og har mange venner. Føler ingen forstår meg, og at ingen klarer å hjelpe meg. Vet snart ikke lenger hva jeg skal gjøre........

Er det noen der ute som kan hjelpe meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentevannmann-69

Kjære deg...

Føler veldig med deg.

Jeg opplevde det samme for noen år siden. Fikk tips om familievern kontoret. De har sosionomer og psykologer som er utdannet til kriser i og etter samliv. Det var gratis og jeg var der ca fem ganger.

Det eneste jeg gjorde var å ringe og si hva det gjaldt.

Du kommer garantert til å greie deg bra, jenteløve, men jeg vet det gjør vondt.

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok ikke hjelpe deg men kan i hvert fall trøste deg med at alle som har vært gjennom et samlivsbrudd, vet hvordan du har det. Ingen kan skjønne hvor ille det er før de har vært gjennom det, men det er for det fleste helt grusomt.

Men livet må gå videre og en dag så har du glemt ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...