Gjest Dardy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har vært 50% sykmeldt i et halvt år, grunnet plager i skulder. Har søkt ferie og fått det og bestillt tur til Danmark i juli. Men plutselig får jeg vite at jeg skal operere skulderen min 3 dager før avreise til Danmark. Det vil si at jeg er sykmeldt når jeg er i utlandet. Er dette lov? Eller må jeg avbestille dansketuren? Det er ikke aktuellt å utsette operasjonen. Den har jeg ventet så lenge på. Og er det kanskje dumt å reise til utlandet når man er nyoperert? Jeg tror det bare er sånn kikkhullsoperasjon jeg skal ha. Er det noen som kan svare på dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når det er snakk om 3 dager etter operasjon så hadde jeg nok ikke reist. Legen må gi sitt samtykke og han må skrive et skriv som leveres til trygdekontoret om at du skal ut av landet. Tror ikke det er så lurt å reise når det bare er 3 dager siden operasjonen. Skulderen vil være hoven og du vil sikkert ha smerter. For ikke å snakke om infeksjonsfare.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 En ferietur til DK kan du vel utsette? Hadde i alle fall ikke reist i nyoperert tilstand. Selv om operasjonen er vellykket og alt er gått bra, vil du kunne ha vondt og ha behov for å ta det med ro hjemmet. Mye bedre å avbestille nå, enn å vente til operasjonen er overstått. Planlegg heller en ny tur senere på sommeren da vel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.