Gå til innhold

Godt og vondt


Gjest blesha-

Anbefalte innlegg

Gjest blesha-

I dag var jeg hos psyk'en igjen. Det var en blandet opplevelse. Vi snakket noe om sf'en, og hun stilte mange veldig direkte spørsmål. Det var ubehagelig, for det hun spure om stemte så utrolig godt på meg, og hvordan jeg tenker. Har begynt å skulle følge en "spisekontrakt" (som jeg har fortalt tidligere her på forum), og gjør så godt jeg kan for å følge den opp. Men det er skikkelig vanskelig, og det er slitsomt. Jeg kommer IKKE til å gi meg, uansett.

Stå på alle sammen, tenker på dere.

Og til engelen og Camilla, hvis dere leser dette: Jeg tenker ekstra mye på dere to! Savner dere.

*KLEMMER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Blesha

Glimrende innlegg. Ønsker deg lykke til og ekstra krefter på veien videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen min!

Tenker massepå deg. har tro på deg!!

Håper du får hjelp hos psyken!

*stooor klem*

Ja, jeg føler jeg får hjelp hos psyk'en, selv om det er hardt. Husk at jeg tenker på deg også!

Hvordan går det med deg og sf'en da, vennen? Håper virkelig at det går framover for deg etter hvert, du fortjener det så inderlig.

Glad i deg.

*klemmer deg masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

Ja, jeg føler jeg får hjelp hos psyk'en, selv om det er hardt. Husk at jeg tenker på deg også!

Hvordan går det med deg og sf'en da, vennen? Håper virkelig at det går framover for deg etter hvert, du fortjener det så inderlig.

Glad i deg.

*klemmer deg masse*

Hei.

Går ikke så bra med maten, men jeg prøver å spise. Har vært hos legen. Skal ringe henne tilbake, måtte ta en depresjons test, så jeg rekner med å få svar på den. Håper du klarer å spise litt. Jeg er forsiktig med å skrive ting detaljert her, har gått inn for å svare å oppmuntre andre, istede for å trekke dem ned...

Vi må heller mailes, tror jeg!

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Går ikke så bra med maten, men jeg prøver å spise. Har vært hos legen. Skal ringe henne tilbake, måtte ta en depresjons test, så jeg rekner med å få svar på den. Håper du klarer å spise litt. Jeg er forsiktig med å skrive ting detaljert her, har gått inn for å svare å oppmuntre andre, istede for å trekke dem ned...

Vi må heller mailes, tror jeg!

*stoor klem*

Det er greit, jeg sender deg en mail etterpå.

Klemmer fra en som bryr seg veldig om deg, engelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...