flisa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er jo sabla billige restplasser da- men er det virkelig sånn at hotellet er uten dusj og WC? hvordan er det mulig? - Jeg skjønner ikke helt det der jeg...noen som har reist på sånne billigturer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vil tro det er rommet som er uten dusj/wc, at det er felles i gangen. Men vet ikke altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har reist på masse billige turer og alltid kommet på en av de dyreste hotellene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva snakker du om? Det er lenge siden det ble laget minstekrav for uspesifiserte reiser. Dass og dusj skal være på plass. Om de MÅ være på rommet er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror faktisk det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hva snakker du om? Det er lenge siden det ble laget minstekrav for uspesifiserte reiser. Dass og dusj skal være på plass. Om de MÅ være på rommet er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror faktisk det. hmmmm, da vet jeg ikke hvordan jeg skal forstå det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har reist på masse billige turer og alltid kommet på en av de dyreste hotellene. Men stod det "Uspes. uten dusj/WC " på de reisene altså? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har reist uspesifiert mange ganger og alltid fått leielighet, fint hotell eller bungalow. En gang bungalow sammen med en annen fyr, han var ganske OK, så det gikk bra. Jeg kunne bytte senere til eget rom men det gjorde jag ikke. Høysesong er nok mere tvilsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Vil tro det er rommet som er uten dusj/wc, at det er felles i gangen. Men vet ikke altså. Det hadde jo ikke gjort noe - som hjemme det! hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Men stod det "Uspes. uten dusj/WC " på de reisene altså? Helt sikkert dusj og wc på gangen de mener. Du må jo på do? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har reist uspesifiert mange ganger og alltid fått leielighet, fint hotell eller bungalow. En gang bungalow sammen med en annen fyr, han var ganske OK, så det gikk bra. Jeg kunne bytte senere til eget rom men det gjorde jag ikke. Høysesong er nok mere tvilsomt. Kikket på de reisene som medfører at man må feire 17.mai på en Gresk øy......som om det hadde vært særlig ille - - hehe og med to unger på 13 og 8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Helt sikkert dusj og wc på gangen de mener. Du må jo på do? Ja - JEG ja! - stadig vekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja - JEG ja! - stadig vekk. Det er bare jeg som må stikke ned på Oslo S for å gå på ramma. Men jeg bor billig da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akela Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei! Jeg har reist på mange sånn uspesifiserte turer. Uten dusj WC, betyr at du ikke er SIKRET å få dette på rommet. Du kan eventuelt måtte dele med andre... Men når det står prisen på billige turer står det alltid "uspesifisert uten dusj og wc", dette fordi den billigste prisen kommer opp. Når jeg har bestilt sånne turer har jeg alltid betalt 2-300 kr mer for å sikre meg dusj og wc. Altså er det alltid mulig å betale ett par hundre lapper mer for å være sikker på dette. Imidlertid tviler jeg sterkt på at du får rom uten dette( om du ikke betaler ekstra), med mindre det er i høysesong( tviler da og).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror det bare er skremselspropaganda for å få folk til å velge spesifisert eller betale noen hundre ekstra for å være sikret dusj/wc. Utenfor høysesong har vi flere ganger valgt å ta den sjansen, selv med bleiebarn, og har alltid havnet på flotte, om enn litt kjedelige steder (sånn veldig skandinavisk, stort kompleks, langt utenfor sentrum-opplegg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 He he selvsagt er det dusj og toaletter der! Bare at du ikke får egen dusj/do (på rommet) men må bruke fellesdo/dusj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Men stod det "Uspes. uten dusj/WC " på de reisene altså? Det sto at vi kunne risikere å havne på et hotell/pensjonat med dusj og wc i gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Det er bare jeg som må stikke ned på Oslo S for å gå på ramma. Men jeg bor billig da. Ja, du legger deg jo opp penger så... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Det sto at vi kunne risikere å havne på et hotell/pensjonat med dusj og wc i gangen. Det tåler jeg--- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam Kvem Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja, du legger deg jo opp penger så... Jeg bare tuller, jeg betaler 5-6000 i leie her jeg bor på et partre rom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg bare tuller, jeg betaler 5-6000 i leie her jeg bor på et partre rom. Vi eier vi - for samme sum - erta, berta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.