Gå til innhold

Problem


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Skal jeg liksom bare sitte her å lide hver kveld.

Skjønner ikke hvorfor jeg skal det.

Hva er vitsen med det da.

Alle hater meg! Men jeg trenger de allikevel.

Kan jeg ikke bare gå ut et sted og drikke meg full. Hadde det bare ikke vært så kvalmt.

Må da finnes noen som har det som meg her. Alle de andre prater bare piss.

HELVETE! tenk å være 22 år og aldri, aldri ha kysset en jente. det er tragisk det.

Sier sikkert litt om hva som kommer til å skje fremover og...

Bare ensomhet, fyll og driiiiit... jeg HATER alle de menneskene som medvirket til at jeg endte opp som det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cerruti 1881

Bare sender deg en liten klem i natten, fra en som vet hvordan det er å ha det kjipt. Og, du er bare 22 år og kan treffe mange jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Bare sender deg en liten klem i natten, fra en som vet hvordan det er å ha det kjipt. Og, du er bare 22 år og kan treffe mange jenter!

ingen er interessert i meg. er ikke noe å gjøre noe med heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

ingen er interessert i meg. er ikke noe å gjøre noe med heller.

Når du har så lite selvtillit, så er nok det grunnen til at du har vanskeligheter med å finne jenter. Når gutter oser selvtillit blir de automatisk 100 ganger mer attraktive, når samme gutten har en selvtillit lik null blir han ikke så lagt merke til.

Hva kommer det av at du har så dårlig selvtillit??

Forresten er du jo bare 22, løpet er jo ikke kjørt. Du har fortsatt god tid til å kysse maaange jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

ingen er interessert i meg. er ikke noe å gjøre noe med heller.

Er du interessert i noen da? Sikkert ikke lett å treffe noen hvis du går rund med et så negativt syn på deg selv. Får inntrykk av at du virker ganske utilnærmelig. Prøv å senk skuldrene litt og ikke stress:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Når du har så lite selvtillit, så er nok det grunnen til at du har vanskeligheter med å finne jenter. Når gutter oser selvtillit blir de automatisk 100 ganger mer attraktive, når samme gutten har en selvtillit lik null blir han ikke så lagt merke til.

Hva kommer det av at du har så dårlig selvtillit??

Forresten er du jo bare 22, løpet er jo ikke kjørt. Du har fortsatt god tid til å kysse maaange jenter :)

Menne jeg har jo ålreit selvtillit da.

Det er mitt selvbilde det er noe i veien med.

Det endrer seg hele tiden!

Jeg har faktisk blitt flørtet med, og blitt lagt an på.

Men pga at jeg var i så jævlig tvil om det virkelig var det hun gjorde, bare satt jeg der liksom. Jeg ville rett og slett ikke ta sjansen på å si noe hyggelig tilbake, i tilfelle jeg misforstod eller at hun bare køddet med meg.

Så holdt hun opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Er du interessert i noen da? Sikkert ikke lett å treffe noen hvis du går rund med et så negativt syn på deg selv. Får inntrykk av at du virker ganske utilnærmelig. Prøv å senk skuldrene litt og ikke stress:)

hmm... kan være noe i det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happy Schmappy

Du har visst for vane å legge ansvaret for ditt velbefinnende på alle andre, du! Du "hater" de som har skylda i at du har det som du har det - vel, how is that working out for ya, som det heter på godt norsk. Du kan sitte og være bitter, eller du kan velge å ta skjeen i egen hånd. Suksess er den beste hevn, vet du.

Ta seg litt i nakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Menne jeg har jo ålreit selvtillit da.

Det er mitt selvbilde det er noe i veien med.

Det endrer seg hele tiden!

Jeg har faktisk blitt flørtet med, og blitt lagt an på.

Men pga at jeg var i så jævlig tvil om det virkelig var det hun gjorde, bare satt jeg der liksom. Jeg ville rett og slett ikke ta sjansen på å si noe hyggelig tilbake, i tilfelle jeg misforstod eller at hun bare køddet med meg.

Så holdt hun opp.

Jeg mente egentlig selvbilde, det virker som du har veldig dårlig selvbilde. Du må begynne å tenke godt om deg selv, ikke synes synd på deg selv, det er det ingen grunn til fordi du er ikke stakkarslig! :)

Grunnen til at du ikke tør ta sjangsen med jenter er nok fordi du er redd for å bli avvist. Men vet du, de fleste blir avvist fra tid til annen, det er noe man må gjennom og det er klart det ikke er hyggelig når sånt skjer men det er ingen grunn til å gi opp!!

Drikk deg litt brisen så får du litt mot, og dra på byen og flirt i vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg mente egentlig selvbilde, det virker som du har veldig dårlig selvbilde. Du må begynne å tenke godt om deg selv, ikke synes synd på deg selv, det er det ingen grunn til fordi du er ikke stakkarslig! :)

Grunnen til at du ikke tør ta sjangsen med jenter er nok fordi du er redd for å bli avvist. Men vet du, de fleste blir avvist fra tid til annen, det er noe man må gjennom og det er klart det ikke er hyggelig når sånt skjer men det er ingen grunn til å gi opp!!

Drikk deg litt brisen så får du litt mot, og dra på byen og flirt i vei! :)

Hehe... jeg må kanskje synke så lavt for å få orden på livet mitt ja =)

Hehe, neida... er bare jeg som har begynt å "hate" de som har det gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umotivert?

ingen er interessert i meg. er ikke noe å gjøre noe med heller.

Nei, så i grunnen kan du jo bare gi f, og pakke deg ned i senga og bli der resten av livet, ikke sant?

Ingen kommer løpende etter deg og hjelper iallefall. Du må nok forandre instilling di til både deg selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...