Gå til innhold

Hvorfor er du på DOL?

Freya

Anbefalte innlegg

Hvordan fant du fram til doktoronline? Er det mange her som er her pga at de har en sykdom, eller er det bare fordi det er interessant?

Jeg så denne adressen i Hjemmet (eller et annet blad, husker ikke) for noen år siden, og fant fram til siden på internett. Etter det har jeg vært her, lenge uten å "deltatt", men nå er jeg hekta... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eyes never lies

Jeg fant ufrivillig barnløs jeg og skrev der først :o)

Hei,

Jeg søkte informasjon om ufrivillig barnløshet på nettet. Da så jeg denne adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shave my poodle

En venninne av meg hadde nettopp fått internett, og hadde funnet denne siden. Tror hun hadde värt litt på psykiatri-forumet, for hun slet litt med angst. Dette må ha värt i 97 eller noe..

Siden den gang har jeg värt her litt til og fra, ikke spesielt aktiv hverken da eller nå. Men det er fint å ha et sted der man kan spörre om alt mulig:)

Er her mest for å lese hva andre skriver, og synes det er veldig mye interessant som diskuteres og föler jeg lärer en god del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt holdt til her i ca sju år. Kom inn via Foreldre småbarn fordi jeg da hadde en baby (husker ikke hvordan jeg fant fram til dette stedet).

Etterhvert utvida radiusen seg til resten av nettstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så reklamen bakpå Hjemmet og brukte legetjenesten noen ganger mens den ennå var gratis (!).

Det var i 1997. Kom til forumet i 1999, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en lenke fra Dagbladets sider for mange år siden og når jeg først hadde klikket meg inn så kom jeg aldri ut igjen.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Har alltid hatt en fasinasjon for helse og medisin, så jeg surfet for å finne svar på noe.

Og så ble jeg hektet - nå er det ca tre år siden.

Bruken min varierer en del - noen ganger er jeg ganske aktiv, og andre perioder bare leser jeg innlegg, og andre perioder holder jeg meg helt vekke. Men jeg kommmer alltid tilbake igjen...

Varierer med hvor mye jeg har å gjøre på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en lenke fra Dagbladets sider for mange år siden og når jeg først hadde klikket meg inn så kom jeg aldri ut igjen.... :o)

You can check out any time you like, but you can never leave! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - så adressen på baksiden av Hjemmet - det var ikke så mange adresser man visste om i begynnelsen man fikk internett - og så husket jeg det da jeg skulle fikse noe med menisken - og søkte på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tantebarnet mitt ble født for snart sju år siden, hadde min søster og hennes svigermor lange diskusjoner om hvorvidt ungen ville ta skade av å ligge noen timer i vippestol. På den tiden reklamerte Dr.Online på baksiden av Hjemmet (med URL OG e-postadresse mener jeg å huske?). Siden min søster var (og er;) særdeles lite pc-kyndig, måtte jeg sjekke siden og skrive mail for henne, og siden har jeg vel egentlig hengt her.

Hadde et anna nick til å begynne med, men det er så lenge siden at jeg ikke husker det engang :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You can check out any time you like, but you can never leave! ;-)

*Hehe* Oh yeah....! "What a lovely place, what a lonely place..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jeg kom inn på dol ved en tilfeldighet for 6-7 år siden. Var her litt i ny og ne i et par år, men hadde ikke noe fast nick.

Så,for litt over et halvår siden,flytta jeg til et nytt sted, fikk meg bredbånd og satset nå for fullt på min surfekarriere:) Gjenoppdaga dol-og ble hekta(dessverre?)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tantebarnet mitt ble født for snart sju år siden, hadde min søster og hennes svigermor lange diskusjoner om hvorvidt ungen ville ta skade av å ligge noen timer i vippestol. På den tiden reklamerte Dr.Online på baksiden av Hjemmet (med URL OG e-postadresse mener jeg å huske?). Siden min søster var (og er;) særdeles lite pc-kyndig, måtte jeg sjekke siden og skrive mail for henne, og siden har jeg vel egentlig hengt her.

Hadde et anna nick til å begynne med, men det er så lenge siden at jeg ikke husker det engang :-O

Jeg gikk inn, naiv og snill med fullt navn jeg! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste adressa i Hjemmet (våren -98), og stilte vel et spm til Anker (husker ikke om hva)

-så fant jeg sidene om graviditet og småbarn. Siden jeg akkurat da dreiv og skulle lage guttungen, begynte jeg å lese der, og siden har jeg vært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg letet etter noe info om sykdom på nettet, og søkte meg fram til Dol.

I starten skrev jeg ikke så mye, men leste endel innlegg.

Så ble jeg hekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tionne

Samme her - så adressen på baksiden av Hjemmet - det var ikke så mange adresser man visste om i begynnelsen man fikk internett - og så husket jeg det da jeg skulle fikse noe med menisken - og søkte på det :)

He he he, husker det stod "Si @@@!" i reklamen! *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg letet etter noe info om sykdom på nettet, og søkte meg fram til Dol.

I starten skrev jeg ikke så mye, men leste endel innlegg.

Så ble jeg hekta...

Ett klikk og du er hekta... Skummelt det her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...