Lemmings1365380847 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har et virusprogram som fulgte med maskinen, jeg har tidligere alltid brukt Norton og er mest fornøyd med det, og vil derfor installere det igjen. Jeg prøvde, men da ble det fullstendig kræsj, men det er vel fordi jeg ikke slettet det andre først? Jeg slettet ut Norton igjen og da ble alt i orden, men det som er på maskinen får jeg ikke slettet skikkelig. Noen som kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fnutt Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva er navnet på virusprogrammet du ønsker å avinstallere? Du kan søke på www.google.com etter "Uninstall programnavn" (der programnavn er navnet på virusprogrammet). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvordan forsøker du å fjerne programmet du allerede har, og hvilken feilmelding får du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.