morsan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kanskje noe for en forlover i et bryllup? *S* http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00189/Margot-Stilley_189109b.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Var det ikke en historie i avisen for et par år siden om en brud som ville gifte seg i kirken i en slik kjole, men at presten sa nei? Mener å huske det. Jeg synes det er sexy når man kan ane det øverste av rumpemusklene og kløften, men å blotte halve ræva synes jeg ikke er pent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Var det ikke en historie i avisen for et par år siden om en brud som ville gifte seg i kirken i en slik kjole, men at presten sa nei? Mener å huske det. Jeg synes det er sexy når man kan ane det øverste av rumpemusklene og kløften, men å blotte halve ræva synes jeg ikke er pent. Rent "prinsippielt" så er ikke forksjelles så stor fra dette: http://www6.nrk.no/galleri/fotofikling2004_uke36/1__trymsauskilt450.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 *fnis* Trodde det var puppene jeg, syns det var en snodig kroppsfasong og rar plassering av armen. Men nå skjønte jeg jo at det var stumpen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 *fnis* Trodde det var puppene jeg, syns det var en snodig kroppsfasong og rar plassering av armen. Men nå skjønte jeg jo at det var stumpen. Det skjønte jeg først nå.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det skjønte jeg først nå.. *hi hi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krepsa Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 *fnis* Trodde det var puppene jeg, syns det var en snodig kroppsfasong og rar plassering av armen. Men nå skjønte jeg jo at det var stumpen. Trodde også det var brystpartiet man så. Studerte lenge før jeg så hvordan det virkelig var......) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Rent "prinsippielt" så er ikke forksjelles så stor fra dette: http://www6.nrk.no/galleri/fotofikling2004_uke36/1__trymsauskilt450.jpg Nei, nettopp. Bare å putte på en tikroning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Var det ikke en historie i avisen for et par år siden om en brud som ville gifte seg i kirken i en slik kjole, men at presten sa nei? Mener å huske det. Jeg synes det er sexy når man kan ane det øverste av rumpemusklene og kløften, men å blotte halve ræva synes jeg ikke er pent. Mener å huske at det endte med at hun dekket til stumpen inne i kirken, og slapp den løs til festen etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Mener å huske at det endte med at hun dekket til stumpen inne i kirken, og slapp den løs til festen etterpå. Ja. Egentlig burde det ha gått an å lure presten og latt være å si noe om kjolen, for bruden snur jo ikke ryggen til før de er gift. Og da var det jo ikke stort han hadde kunnet gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.