Gå til innhold

Fin kjole!!!!

morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke en historie i avisen for et par år siden om en brud som ville gifte seg i kirken i en slik kjole, men at presten sa nei?

Mener å huske det.

Jeg synes det er sexy når man kan ane det øverste av rumpemusklene og kløften, men å blotte halve ræva synes jeg ikke er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en historie i avisen for et par år siden om en brud som ville gifte seg i kirken i en slik kjole, men at presten sa nei?

Mener å huske det.

Jeg synes det er sexy når man kan ane det øverste av rumpemusklene og kløften, men å blotte halve ræva synes jeg ikke er pent.

Rent "prinsippielt" så er ikke forksjelles så stor fra dette:

http://www6.nrk.no/galleri/fotofikling2004_uke36/1__trymsauskilt450.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Trodde det var puppene jeg, syns det var en snodig kroppsfasong og rar plassering av armen. Men nå skjønte jeg jo at det var stumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Trodde det var puppene jeg, syns det var en snodig kroppsfasong og rar plassering av armen. Men nå skjønte jeg jo at det var stumpen.

Det skjønte jeg først nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krepsa

Trodde også det var brystpartiet man så. Studerte lenge før jeg så hvordan det virkelig var......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Mener å huske det.

Mener å huske at det endte med at hun dekket til stumpen inne i kirken, og slapp den løs til festen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det endte med at hun dekket til stumpen inne i kirken, og slapp den løs til festen etterpå.

Ja. Egentlig burde det ha gått an å lure presten og latt være å si noe om kjolen, for bruden snur jo ikke ryggen til før de er gift.

Og da var det jo ikke stort han hadde kunnet gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...